beantwoord

Wachtwoord Mijn Telfort wijzigen lukt niet, schermpje blijft hangen

• 22 februari 2018
  • 4 reacties
  • 221 keer bekeken

Ik moet dringend een rekening betalen via Mijn Telfort, maar ben mijn wachtwoord kwijt. Als ik een nieuw wachtwoord invoer (2x, volledig gevuld groen balkje) en op 'Volgende' klik, blijft het schermpje hangen en verschijnt er geen nieuw scherm. Ik heb al gebeld met de klantenservice. Zij waren zo vriendelijk mijn tijdelijke internetblokkade op te heffen, maar ik kan dus nog steeds niet inloggen op Mijn Telfort om te betalen via iDeal. Wat te doen??
icon

Beste antwoord door MierJans01 23 februari 2018, 10:21

Hoi Deborah, dank voor je reactie. Ik heb inmiddels via chat contact met een andere medewerker gehad, hij stuurt me een wachtwoord per post. Ja, ik heb verschillende browsers geprobeerd en ken mijn gebruikersnaam. Je betaallink heb ik toch even geprobeerd, maar hij werkt niet, wellicht omdat er inmiddels dus een nieuw wachtwoord is ingesteld (dat ik nog per post moet ontvangen). Ik wacht nu maar even af tot ik dat zaterdag krijg en probeer het dan verder. Hartelijk dank nog voor je moeite en ik laat weten of het zaterdag wel lukt.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi MierJans01, welkom op het forum! Dat klinkt onhandig:?. Ik heb een aantal vragen. Kun je het in een andere browser en op een ander apparaat proberen? Klopt het dat je een nieuw wachtwoord wil aanvragen voor je thuis account? Weet je zeker dat je de juiste gebruikersnaam hebt? Kun je mij in een https://[url=https://forum.telfort.nl/inbox/conversation?with=84616]privébericht[/url] je geboortedatum, e-mailadres en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Om je alvast op weg te helpen heb ik een betaallink naar je gemaild. Kun je me laten weten of het gelukt is?
Hoi Deborah, dank voor je reactie. Ik heb inmiddels via chat contact met een andere medewerker gehad, hij stuurt me een wachtwoord per post. Ja, ik heb verschillende browsers geprobeerd en ken mijn gebruikersnaam. Je betaallink heb ik toch even geprobeerd, maar hij werkt niet, wellicht omdat er inmiddels dus een nieuw wachtwoord is ingesteld (dat ik nog per post moet ontvangen). Ik wacht nu maar even af tot ik dat zaterdag krijg en probeer het dan verder. Hartelijk dank nog voor je moeite en ik laat weten of het zaterdag wel lukt.
Reputatie 4
Badge +10
Oke fijn dat je wachtwoord via de post wordt opgestuurd! Ik wacht het dan af 😳.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi MierJans01, is het nog gelukt met je wachtwoord per post?

Reageer