beantwoord

Wacht nog steeds op Telfort.........

• 15 november 2016
  • 12 reacties
  • 827 keer bekeken

@Telfort 'Heb in het voorjaar 2 weken zonder internet/tv en telefoon gezeten door fouten bij Telfort. Is toen geregeld en ik zou op termijn door de dame van de klantenservice worden teruggebeld met een interresant aanbod.'. Overweeg nu over te stappen aangezien ze niet meer terug heeft gebeld.!!! Wacht nog 1 week.

GBee
icon

Beste antwoord door GeeBee 24 november 2016, 19:37

Hallo Gregor, ik betreur het dat je nog niet bent gebeld. Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daarnaar kijken? Bij voorbaat dank!

Beste Stephen,

Ben zojuist gebeld door de klantenservice en we zijn er prima uitgekomen met een voor ons gunstig aanbod.
Dank voor je bemiddeling.

Met vriendelijke groeten,

Gregor
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 1
Telfort belooft vanalles en maakt niks waar. En als je dan maar zelf belt dan word je ook nog vóór gek versleten want " het staat zo niet in de call log, meneer" en "zo is de procedure niet, meneer". Dat is mij de afgelopen weken al diverse keren gebeurt en de helpdeskmedewerkers zijn heus wel vriendelijk enzo. Maar dan worden er toezeggingen gedaan die wat later nergens staan of niet kunnen kloppen. Ik ben misschien niet slim maar ook niet achhterlijk en kan heus wel onthouden wat mij is beloofd.

Dreigen met opstappen helpt niks. Dan stellen ze ook nog voor om je daarbij te helpen. Zijn geen helpdesk medewerkers maar uitsmijters
Reputatie 1
Dag GeeBee en Ramon1973
Wat vervelend om te lezen dat er zaken beloofd zijn en niet zijn nagekomen en goed is gelogd. Ik wil jullie absoluut niet tegen de haren in strijken, maar hebben jullie de naam van de medewerker opgeschreven?

Gesprekken worden doorgaans opgenomen, dit wordt ook vaak gemeld aan het begin van een gesprek, maar bedenk je wel dat een bedrijf als telfort duizenden telefoontjes krijgt. Hierop komt ook een stukje eigenverantoordelijkheid. Schrijf altijd de naam op + datum/ tijdstip dat je gesproken hebt met een medewerker.

Als een random persoon belt en zegt dat hij nog 80 euro krijgt omdat hem dat is toegezegd. Zonder log in het systeem en zonder naam / datum en tijdstip is er ook geen houvast voor de Telfort medewerker. Telfort kan dan niet onderzoeken of het is beloofd. Telfort is geen goed doel dat zomaar geld gaat geven omdat het is toegezegd zou zijn.

Ofwel zorg ervoor dat je naam + datum en tijdstip noteert. Bij Telfort is het belangrijk dat zij nakomt wat beloofd is. Als je de juiste gegevens hebt kan Telfort het gesprek naluisteren.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo GeeBee, welkom op het forum! Wat vervelend dat er geen contact met jou is opgenomen. Ik ontvang graag je naam,adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

@Ramon1973,

Jouw topic wordt zo spoedig mogelijk door ons opgepakt.
Reputatie 1
Omdat ik heilig vertrouw op de eerlijkheid en oprechtheid van de servicedeskmedewerker, schrijf ik nooit naam & datum op. Ik vind het vreselijk dat dit toch nodig blijkt te zijn, maar zal het vanaf nu dan maar bijhouden.

Overigens is mij vrijdagavond 11-11 toegezegd door tweedelijns dat ze een V10 gingen inplannen. De medewerker heeft op maandag altijd verlof en zou daarom op dinsdag terugbellen. Hele dag bereikbaar geweest maar deze medewerker kreeg rechtstreeks mijn voicemail en heeft hier bericht achtergelaten.Ik wil best geloven dat ik heel even niet bereikbaar was vanwege een glitch in het Vodafone netwerk.
Toevallig staat mijn voicemail echter uit, en kan er 'dus' nooit een bericht achtergelaten zijn....... Dat ook tegen de collega verteld die ik dinsdagmiddag rond 15:15 sprak. Hij antwoordde mij weer dat het toch echt zo in de log stond. Dat snap ik ook wel, en begrip ervoor dat deze man niet élk detail paraat heeft. Maar als je al geïrriteerd bent dan is een dergelijke uitspraak niet fijn om te horen.

Maar goed, KPN is er mee bezig en dan wachten we dat even af.
Hallo GeeBee, welkom op het forum! Wat vervelend dat er geen contact met jou is opgenomen. Ik ontvang graag je naam,adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

@Ramon1973,

Jouw topic wordt zo spoedig mogelijk door ons opgepakt.
Badge
Een privebericht is niet openbaar. Als ik jou was zou ik deze gegevens hier in je post wissen....
Een privebericht is niet openbaar. Als ik jou was zou ik deze gegevens hier in je post wissen....

Weet niet hoe dat werkt? Heb het gemeld middels vlaggetje.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo GeeBee, inmiddels heb ik je gegevens in bezit. Er is inderdaad geen contact met jou opgenomen zoals afgesproken. Excuses hiervoor.
Zojuist heb ik het verzoek ingediend om contact met jou op te nemen. Binnen twee werkdagen mag je een telefoontje van mijn collega's verwachten.
Laat je even weten wanneer je bent gebeld?
Hallo GeeBee, inmiddels heb ik je gegevens in bezit. Er is inderdaad geen contact met jou opgenomen zoals afgesproken. Excuses hiervoor.
Zojuist heb ik het verzoek ingediend om contact met jou op te nemen. Binnen twee werkdagen mag je een telefoontje van mijn collega's verwachten.
Laat je even weten wanneer je bent gebeld?

Beste Stephen,

We zijn nu toch al wat dagen verder, helaas laten je collega's niets van zich horen.
Ga morgen maar eens shoppen denk ik, black friday.

Met groet,

Gregor
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Gregor, ik betreur het dat je nog niet bent gebeld. Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daarnaar kijken? Bij voorbaat dank!

Beste Stephen,

Ben zojuist gebeld door de klantenservice en we zijn er prima uitgekomen met een voor ons gunstig aanbod.

Gregor
Reputatie 8
Badge +7

Beste Stephen,

Gregor

Bedankt voor het melden en verlengen. :D

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Op dit topic plaats ik een slotje.