Waarom reageert u niet......?

  • 24 september 2013
  • 4 reacties
  • 2558 keer bekeken

Beste heer, mevrouw,

Ik heb vorige week een vervelende storing gehad die niet goed uitkwam. Na 6 dagen had ik eindelijk weer internet en televisie.
Tot een aantal keren toe werd er niets aan KPN doorgegeven (ik heb 4x gebeld) waardoor mijn storing niet werd opgevolgd. 
Uiteindelijk is er een ticket aangemaakt en uiteindelijk is de storing opgelost. 

Nadat ik vraag om een vergoeding voor de dagen dat ik geen internet heb gehad en de belkosten met mijn mobiel (zo'n 45+ minuten) krijg ik helemaal geen antwoord meer.

Vandaar nogmaals mijn vraag of u mij tegemoet gaat komen of niet?

Een reactie uwerzijds zou ik op prijs stellen!

Met vriendelijke groet,

Amar

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Webcare team....kunt u reageren of krijg ik wederom nul op het rekest?
Badge +1
@amar,

Ik ga graag voor je na wat ik voor jou kan betekenen. In een privébericht ontvang ik graag jouw postcode, huisnummer en 06-nummer, na ontvangst ga ik voor jou aan de slag.

Jeroen
Hier kan een slotje op!

Hartelijk dank voor het oplossen van mijn probleem.
Badge +1
@amar,

Fijn dat we het probleem hebben kunnen oplossen. Ik sluit hierbij het topic!

Jeroen