beantwoord

Waarom neemt Telfort mij niet serieus als klant???

• 15 november 2016
  • 28 reacties
  • 1706 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ramon,

Graag verdere reacties in het andere topic plaatsen, zo blijft het overzichtelijk. :)

Dank je wel.
Reputatie 1
Na een (voor mijn gevoel) eeuwigheid op en neer sjouwen met eerste- en tweedelijns support, monteurs van KPN en Guidion (Die allemaal wél hun best deden) is mijn TV probleem eindelijk opgelost. Deze week een Experiabox V10 ontvangen en deze draait nu bijna 24uur in mijn thuissituatie. Het TV probleem "Zender niet beschikbaar" is hiermee wel verholpen. Klantenrelaties is hiervan op de hoogte (mail).

Jammer dat de Guidion monteur deze vervolgstap al had aanbevolen en er nog eens 2 KPN monteurs en diverse telefoongesprekken achteraan moesten om het nodige te regelen. Ondanks de oplossing van het probleem voel ik mij nog steeds geen gewaardeerde klant. Er is immers al 6 weken geleden over een V10 gesproken als oplossing voor dit probleem.
Ik heb nog twee mobiele (vodafone) aansluitingen die binnenkort opzegbaar worden. Die had ik twee maanden geleden direct bij Telfort willen huisvesten. Gezien de historie ga ik mss liever ergens anders mijn klandizie brengen......

Wél een dikke pluim voor de monteurs van KPN en Guidion en de moderatoren hier. Uiteindelijk zijn de moderatoren van het forum de oorzaak dat het probleem opgelost is. Ik ben blij dat het gedoe voorbij is, maar denk niet dat dergelijke taken bij forum mods horen (just my 2 cents).
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Ramon, bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het probleem is opgelost. Ik betreur het dat je je nog steeds geen gewaardeerde klant voelt. Mijn collega neemt aanstaande woensdag weer contact met jou om het een en ander met jou te bespreken. Laat je dan in dit topic weten hoe dit gesprek is verlopen?