beantwoord

Waarom kan ik niet eens een film kijken?

  • 21 april 2018
  • 8 reacties
  • 158 keer bekeken

Hallo,

Mijn internetverbinding is zo sloom geworden.
Ik weet niet wat het probleem is.
Ik heb de modem ook niet aangeraakt of aangezeten.
Het is niet eens mogelijk om een film te kijken want hij happert of speelt zich niet af.
Ik typ dit zelfs via mijn mobiel via mijn mobiele netwerk want via de wifi lukt het niet eens op de website van telfort te starten.
Telfort heeft geen emailadres dus kan een medewerker contact opnemen?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 21 april 2018, 22:15

Dit zijn de manieren waarop je met Telfort in kontakt kan komen
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bekabeld-internet-doet-het-niet-1.htm
Heb je je modem al eens uit en weer aan gezet?
Of een keer gereset?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Is de verbinding op een bedraad aangesloten laptop of pc wel snel en stabiel?
Zo ja: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-van-telfort.htm
Bekijk reactie

8 reacties

Om welk type modem gaat het?

TP Link C5
De resultaten na het uitvoeren van een internetsnelheid test.
Gisteren kon ik de test niet eens uitvoeren, omdat het internet het niet deed ondanks dat ik wel verbonden was.
Hang je Telfort modem (welke heb je?) er eens aan.
En een antwoord op de andere vragen?
Reputatie 8
Badge +9
TP Link C5
Dat is geen DSL-modem maar een router.

https://tweakers.net/pricewatch/349236/tp-link-archer-c5-v1/specificaties/

Of gebruik je deze als router achter een glasvezelmodem..?
De test is die bedraad uitgevoerd of via wifi? Vraag twee heb je een DSL of Glasvezel aansluiting in geval van glasvezel heeft je NT(glasmodem) 1 of meerdere uitgangen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi hallodoei, welkom op het forum. Voor zover ik kan zien krijg je wel 50Mbit binnen op je glasvezelverbinding. Uit je reactie hierboven merk ik dat je getest hebt via je TP link router. Kan je een PC of laptop op een netwerkkabel direct op je glasvezelmodem testen? Behaal je dan een hogere snelheid? Ik hoor het graag van je.
Dit zijn de manieren waarop je met Telfort in kontakt kan komen
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bekabeld-internet-doet-het-niet-1.htm
Heb je je modem al eens uit en weer aan gezet?
Of een keer gereset?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Is de verbinding op een bedraad aangesloten laptop of pc wel snel en stabiel?
Zo ja: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-van-telfort.htm
Reputatie 8
Badge +11
Om welk type modem gaat het?

Reageer