beantwoord

Waardeloze service na kapotte modem door update

• 25 april 2018
  • 6 reacties
  • 132 keer bekeken

Na een update vanui Telfort had ik vanmorgen geen wifi meer. Dus niet meer bij de bankgegevens, niet meer die haastklus voor het werk af kunnen maken, tot er een nieuw modem is.
"Die komt met twee werkdagen" en vrijdag is Koningsdag. Sowieso al krankzinnig dat zoiets niet direct wordt verholpen. Kost me klauwen vol geld en enorm veel stress.
Stuur dan iemand met zo'n ding langs, Telfort! Dit is toch niet te verkopen als "service"? Willen jullie écht zo'n waardeloze provider zijn ??!!
En wat je al niet aan moeite moet doen om een klacht in te dienen. Dit lezen ze waarschijnlijk niet eens.
icon

Beste antwoord door Stephen 26 april 2018, 13:35

Hallo Bolman, wij versturen dagelijks apparatuur. Helaas is het niet mogelijk om alle apparatuur met een snelle levering te sturen. Ik kan jou aangeven dat de bezorger onderweg is. Je ontvangt het nieuwe modem vandaag tussen 14:00 en 16:30 uur. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert. 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Het komt me nogal vreemd voor dat een firmware-update een defecte modem veroorzaakt..!?!?
Welke modem heb je..?
Heb je de modem al eens gereset met de resetbutton achterop de modem..?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

En als alleen de wifi niet werkt kan je altijd nog een kabel gebruiken tussen een laptop en de modem... :8
Reputatie 8
Badge +10
recent zijn er géén firmware-updates uitgerold; in ieder geval niet de afgelopen dagen.
Uiteraard alle reset en restartmogelijkheden toegepast. Alles werkt maar de wifi module is schijnbaar kapot. Volgenz de eerste dame was er 8:45 uur een update geweest. Blauwe lichtje op de box brandde ook.
Servicedesk wil wel helpen, maar snel een nieuwe box sturen mag dan weer niet. Kan ik dus een WEEK wachten op wifi. En dat in 2018
Reputatie 8
Badge +17
Welk type modem heb je en als men vandaag opdracht geeft om je een nieuw modem te sturen dan heb je best kans dat het modem morgen bij je wordt aangeboden, je kunt dit overigens volgen via de post.nl app
En als je zakelijk gezien zo afhankelijk bent van internet zou je kunnen overwegen om een zakelijk abonnement te nemen.
Een nieuw modem afhalen is geen optie omdat Telfort dat niet aanbied
Reputatie 8
Badge +9
Alles werkt maar de wifi module is schijnbaar kapot.2018
Dus toch maar even dat ethernetkabeltje aan je laptop hangen, dan kan je in ieder geval die haastklus voor je werk afmaken en je bankzaken regelen... 😉
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Bolman, wij versturen dagelijks apparatuur. Helaas is het niet mogelijk om alle apparatuur met een snelle levering te sturen. Ik kan jou aangeven dat de bezorger onderweg is. Je ontvangt het nieuwe modem vandaag tussen 14:00 en 16:30 uur. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert. 🙂

Reageer