beantwoord

Waar vind ik mijn abonnementsnummer

• 3 november 2013
  • 9 reacties
  • 6617 keer bekeken

Ik wil itvonline kijken maar er wordt om abonnements nummer en pincode gevraagd.
Waar kan je deze gegevens vinden.
Op mijn overzicht van mijn gegevens staan deze niet.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 3 november 2013, 23:12

[Moderator Edit] Check het topic ‘Abonnementsnummer en pincode van iTV kwijt? We helpen je graag’ voor een uitgebreide instructie om je abonnementsnummer en pincode terug te vinden.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
[Moderator Edit] Check het topic ‘Abonnementsnummer en pincode van iTV kwijt? We helpen je graag’ voor een uitgebreide instructie om je abonnementsnummer en pincode terug te vinden.
ITV online kan alleen als je gebruik maakt van een ADSL of VDSL verbinding.
Voor Glasvezel gebruikers is er een speciale app

Waar kan ik die dan vinden?
Ik wil gewaan op PC / Laptop via internet kijken dit moet toch kunnen?
Reputatie 8
Badge +16
Nee, voor een PC/Laptop met Windows is nog geen app beschikbaar
Nee, voor een PC/Laptop met Windows is nog geen app beschikbaar

Als dat waar is en ik dus niet via PC/Laptop kan kijken omdat ik het via glasvezel heb vind ik dat de informatie op internet niet klopt.
Reputatie 8
Badge +16
Lees deze maar even door:

https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/glasvezel-tv-app-vragen-antwoorden-36515/
Lees deze maar even door:

https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/glasvezel-tv-app-vragen-antwoorden-36515/

Moet je wel eerst op het forum kijken.
In de media wordt hier nergens over gesproken dat dit niet bij glasvezel van telfort kan.
Meestal meld je je pas aan op een forum als je al wat hebt van de provider.
Ben trouwens gisteren gebeld over dit probleem en de persoon heeft het hier ook niet over gehad, gaf aleen aan dat je het opnemen pakket moest hebben.
Heb ik gisteren toen nog even besteld zou het binnen 24 uur wel kunnen gaf hij nog aan.
Ik zie dat het laatste bericht van 10 maanden geleden is. Hoe is de situatie nu?
vol enthousiasme heb ik glasvezel van telfort aangeschaft, maar door dit soort zaken krijg ik nu al (na twee dagen) een bittere smaak in mijn mond.
Ik heb een HTC-one telefoon, maar zelfs op die kom ik de app "telfort glasvezel tv app" niet tegen. Wel kom ik de "TV online" app tegen. Het is een beetje een geknutsel dat er verschillende app's bestaan en die dan (voor zover ik in dit bericht kan lezen), meer niet dan wel werken.
Bij UPC werkte dit allemaal vlekkenlood en kon ik zelfs gewoon TV kijken (in een WIFI) omgeving.
Graag hoor van iemand hoe ik op mijn HTC tv kan kijken (glasvezel)
Grtz
Ruud
Badge +1
Welkom op het forum Ruud.

De situatie is na een jaar (!) helaas nog steeds niet veranderd :@
Op je HTC kom je de Telfortglasvezel TV app niet tegen omdat je telefoon niet ondersteund wordt.
De app werkt slechts op enkele tablets...
Op het glasvezel forum staat bovenaan een sticky forum. Die wordt ook genoemd in de post boven jouw bericht. Lees die eens door.

En om meteen antwoord te geven op de vraag in je aangemaakte topic:
De TV Online app kun je weer verwijderen van je telefoon, want die is gemaakt voor xDSL. Niet voor glasvezel.
Maar ook dat staat in het genoemde topic.

Het is niet wat je wil horen waarschijnlijk, maar ter geruststelling: je bent niet de enige met die bittere smaak.....
Hoi Stinger,

Bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord. Dit is inderdaad niet hetgeen ik wil horen, maar daar kun jij niets aan doen.

Ik vind het echter schandalig van telfort dat dit probleem al meer dan een jaar loopt en dat er kennelijk niet serieus aan een oplossing wordt gewerkt.
Op hun site wordt nog steeds de indruk gewekt dat je op mobiletelefoons, tablets en computers door het hele huis TV kan kijken (ik heb het dan over glasvezel). Als er dan maar een paar toestellen zijn die hiervoor in aanmerking komen werkt de app dus niet.

Andere providers hebben dit wel voor elkaar. Bij UPC kon ik zelfs buitenhuis programma's kijken en de recorder programmeren (bij een willekeurige WIFI verbinding).
Ook snap ik niet dat andere gebruikers dit zomaar laten gebeuren.

Sorry voor mijn negatieve uitlating, maar ik ben nu al (naar twee dagen) behoorlijk teleurgesteld in telfort.

Met vriendelijke groet
Ruud

Reageer