beantwoord

Waar moet je met een klacht terecht op het forum en/of per mail

  • 7 februari 2018
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hallo
De website van telfort blinkt uit voor het niet doorgeven van een open communicatie wat betreft storingen. Of storingen op locatie worden niet gemeld. of komen veel later.
Tevens is er geen mail adres waar het heen gestuurd kan worden of waar klachten heengestuurd kunnen worden jammer,
Wat betreft storingen. De afgelopen tijd zeg 2 maanden komt het regelmatig voor dat de tv het alleen nog doet en internet hapert. De telefoonverbinding doet het dan helemaal niet. Waar je pas veel later achter komt omdat mensen je dan via 06 proberen te bereiken ipv gewone nummer.

soms wordt ook de experiabox zomaar geherstart (overdag) wat natuurlijk ergenis geeft die op dat moment aan het internetten zijn.

Dus de vraag waar kan ik terecht met dit soort storingen. wat ik heb het idee dat het steeds vaker optreedt en het geeft ons geen goed gevoel dat wij telefonisch niet goed bereikbaar zijn.

alvast bedankt voor u reaktie.
icon

Beste antwoord door mandy 7 februari 2018, 21:31

Op de website van Telfort voor contact mogelijkheden:

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Je kan je klacht hier neerleggen op dit Forum, dan kan webcare van Telfort je verder helpen.
Als je je klantnummer of 06nr. bij je profiel plaatst, dus niet op dit Forum,
kan webcare zien wie je bent en om wat voor een aansluiting ect. het gaat.

Verder kan je zo een klacht indienen:

https://www.telfort.nl/algemeen/contact/klacht-indienen.htm
Bekijk reactie

3 reacties

Op de website van Telfort voor contact mogelijkheden:

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Je kan je klacht hier neerleggen op dit Forum, dan kan webcare van Telfort je verder helpen.
Als je je klantnummer of 06nr. bij je profiel plaatst, dus niet op dit Forum,
kan webcare zien wie je bent en om wat voor een aansluiting ect. het gaat.

Verder kan je zo een klacht indienen:

https://www.telfort.nl/algemeen/contact/klacht-indienen.htm
Badge +13
Thanks @mandy! Dat is ‘m helemaal.

@Kor Welkom op het forum. Eind vorig jaar hebben we het e-mailformulier uitgezet. In dit topic lees je er meer over. Als het gaat om de storingen waar je het over hebt, ben je op het forum aan het juiste adres. Wel wil ik de tip van Mandy benadrukken: zet vooral je klantnummer of postcode en huisnummer in je profiel, zodat een moderator sneller aan de slag kan.

Ik zie soms voorbij komen op het forum dat klantenservicemedewerkers doorverwijzen naar een klachtenformulier dat niet meer bestaat. Ik ga een seintje geven aan mijn collega’s om er voor te zorgen dat dat niet meer gebeurt.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Kor, je vraag over het wegleggen van een klacht is al erg goed uitgelegd door Mandy en Jurgen. Naast deze vraag lees ik dat je verbinding niet goed werkt. Je bent soms telefonisch niet bereikbaar, je TV hapert en internet valt weg. Daar wil ik graag nog verder met je induiken. Op basis van de eerste lijnmetingen die ik heb gedaan zie ik nog geen directe aanleiding terug. De lijn is stabiel en modem is al enige tijd online. Kan je me vertellen wat je precies merkt? Zie je bijvoorbeeld dat het servicelampje op je modem in plaats van groen, dan opeens oranje brandt? Of merk je bijvoorbeeld dat het draadloze internet meer stoort dan je bekabelde internetverbinding? Ik hoor het graag van je. Dan ga ik mijn best doen om het op te lossen voor je.

Reageer