beantwoord

Waar meld ik storing?

Na al een uur heen en weer dwalen, nog steeds niet gevonden waar ik storing meld. En hier komen je gegevens openbaar dus ook kansloos.
Maak het eens makkelijk.

Mijn internet ligt er dus uit. (Boskoop)
Dsl status 0 dB
icon

Beste antwoord door Wieger DB 24 april 2018, 12:01

Hoi I.scholten, welkom op het forum. Zoals Franzki aangeeft zijn er meerdere plekken waar je een storing kan melden. Zo ook hier op het forum!

Ik heb je verbinding doorgemeten en zie dat er in de laatste kabelverdeler voor je verbinding een probleem zit. Om dit te herstellen heb ik een monteur aangevraagd. De monteur zal in de kabelverdeler herstelwerkzaamheden uitvoeren en je naderhand bellen om te controleren of je weer online bent.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Heb je de klantenservice al gebeld?

Zie hier alle contactgegevens: https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

(je vindt er ook verwijzingen naar de probleemoplossers en de mogelijkheid om te chatten met de klantenservice)
Reputatie 7
Badge +13
Hoi I.scholten, welkom op het forum. Zoals Franzki aangeeft zijn er meerdere plekken waar je een storing kan melden. Zo ook hier op het forum!

Ik heb je verbinding doorgemeten en zie dat er in de laatste kabelverdeler voor je verbinding een probleem zit. Om dit te herstellen heb ik een monteur aangevraagd. De monteur zal in de kabelverdeler herstelwerkzaamheden uitvoeren en je naderhand bellen om te controleren of je weer online bent.

Reageer