beantwoord

Vraag m.b.t. snelheid aanpassing

• 21 december 2015
  • 34 reacties
  • 1056 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Dit is toch om te lachen?

ik krijg een e-mail:
Beste heer O Gokce,

Hierbij bevestigen wij dat uw huidige Telfort internetabonnement met gebruikersnaam 'ogoxxxxxxx@telfort.nl' per 2016-01-18 omgezet is naar een Internet Extra-abonnement

dit is gisteren ochtend gebeurd 29-01 en niet op dat datum
Graag herstellen!!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Osman, bedankt voor je bericht. Ik ga dit volledige verhaal voor jou uitzetten bij de klantenservice om dit uit te laten zoeken. Dit uiteraard inclusief het (mogelijk onterechte) verlengen van het contract en de datum waarop het nieuwe abonnement actief is geworden. Ben je nog steeds goed te bereiken op het telefoonnummer die je eerder mededeelde in het privébericht? Verneem je reactie graag.
Reputatie 1
Badge +1
Hi Osman, bedankt voor je bericht. Ik ga dit volledige verhaal voor jou uitzetten bij de klantenservice om dit uit te laten zoeken. Dit uiteraard inclusief het (mogelijk onterechte) verlengen van het contract en de datum waarop het nieuwe abonnement actief is geworden. Ben je nog steeds goed te bereiken op het telefoonnummer die je eerder mededeelde in het privébericht? Verneem je reactie graag.

Dat klopt en bedankt voor het doorzetten
Reputatie 1
Badge +1

@Michael,

ik zie nu ook opeens een factuur staan 32.39,- van wat is dit er gaan volgens mij dingen niet goed,
Reputatie 8
Badge +2
Hi Osman, vreemd inderdaad! Ook dit laat ik uitzoeken door mijn collega's. Laat je het weten als bent benaderd?
Reputatie 1
Badge +1
Hi Osman, vreemd inderdaad! Ook dit laat ik uitzoeken door mijn collega's. Laat je het weten als bent benaderd?
Oke ik wacht af 🙂 maar erg raar eerst e-mail > per 2016-01-18 omgezet is naar een Internet Extra-abonnement < terwijl dit 28ste is uitgevoerd,
daarna extra rekening voor niets eigenlijk? systeemfout zogenaamd en nu briefje dat het 28ste is geactiveerd?
Reputatie 8
Badge +2
Hi Osman! Je bent inmiddels gebeld door een collega. Wat vond je van het gesprek? Verneem het graag van je.
Reputatie 1
Badge +1
Hi Osman! Je bent inmiddels gebeld door een collega. Wat vond je van het gesprek? Verneem het graag van je.
Hoi Michael
Klopt ik ben gebeld door een dame heeft me duidelijk uitgelegd en alles opnieuw nagelopen en is nu rond 🙂 bedankt voor het doorzetten en uitzoeken 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Osman! Heel goed. Dit is, na een redelijk lange tijd, erg fijn om te lezen! Veel plezier!