beantwoord

Vraag m.b.t. snelheid aanpassing

• 21 december 2015
  • 34 reacties
  • 1056 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Beste Support,

Ik zie dat ik sinds een week VDSL2 - 100 Mbit/s heb gekregen en een bonding 200mbit op fourstack van KPN
Mijn abonnement is Internet Extra krijg ik nu automatisch 80mbit?
Hoe wordt er hiermee omgegaan?

mvg
Osman
icon

Beste antwoord door ogokce 10 februari 2016, 15:56

Hi Osman! Je bent inmiddels gebeld door een collega. Wat vond je van het gesprek? Verneem het graag van je.
Hoi Michael
Klopt ik ben gebeld door een dame heeft me duidelijk uitgelegd en alles opnieuw nagelopen en is nu rond 🙂 bedankt voor het doorzetten en uitzoeken 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Hier moet webcare Telfort even naar kijken
Reputatie 1
Badge +1
Hier moet webcare Telfort even naar kijken
Dankje,
ik heb altijd 50mbit gehad en haalde iets boven de 50
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Osman! Dit klopt! Je kunt jouw abonnement met een jaar verlengen door in Mijn Telfort in te loggen en daar te kiezen voor Internet Extra. Jouw verbinding wordt hierna omgezet naar de hoogst mogelijke snelheid. 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hallo Osman! Dit klopt! Je kunt jouw abonnement met een jaar verlengen door in Mijn Telfort in te loggen en daar te kiezen voor Internet Extra. Jouw verbinding wordt hierna omgezet naar de hoogst mogelijke snelheid. :)
Mijn abonnement is Internet Extra? waarom moet ik weer extra kiezen of extra betalen? en als ik dit doe zit ik ook meteen jaar vast aan interactieve tv? ik wil geen tv dienst meer afnemen!
Reputatie 1
Badge +1
Krijg ik nog antwoord?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Osman, je hoeft geen Interactieve TV af te nemen om te snelheid te laten verhogen. Als je de snelheid wilt verhogen (administratief dus) dan dien je een contractverlenging aan te gaan. Je wordt dan overgezet naar de hoogst haalbare snelheid. De test die je deed op de site van KPN geeft alleen aan dat je kan upgraden, dit gebeurt niet automatisch. Weet je zo genoeg? 🙂
Reputatie 1
Badge +1
@Michael - Telfort
Dat snap ik maar als ik wil bevestigen staat mijn Interactieve TV ook in mijn nieuwe contract? waarom wordt dit dan in mijn nieuwe abonnement aangegeven?
ik wil achteraf geen problemen dat ik nog een jaar voor mijn TV moet zitten

Dit is de tekst wat ik onderaan zie:

Machtiging en voorwaarden
Dit abonnement vervangt uw huidige abonnement en wordt aangegaan voor onbepaalde tijd met een minimumduur van 1 jaar.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Osman. Je hebt al Interactieve TV nu, daarom staat dit ook in het contract. Indien je wilt kun je dit opzeggen in Mijn Telfort. Deze verlenging staat los van het contract van Interactieve TV. 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Osman. Je hebt al Interactieve TV nu, daarom staat dit ook in het contract. Indien je wilt kun je dit opzeggen in Mijn Telfort. Deze verlenging staat los van het contract van Interactieve TV. :)
Oke, duidelijk Extra aangevraagd 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Klasse, Osman. Laat je het weten als het allemaal werkt als gewenst!
Reputatie 1
Badge +1
Klasse, Osman. Laat je het weten als het allemaal werkt als gewenst!
Als het gelukt is laat ik het weten alleen moet wel 2 weken wachten 😞 voor dat het aangepast is
Reputatie 1
Badge +1
@ Michael

14 dagen geleden heb ik mijn abonnement aangepast om 80mbit binnen te krijgen (nieuwe contract) nu zijn we 14 dagen verder heb niets meer gekregen of gehoord?

de vraag is? is het nou uitgevoerd of aangepast
Reputatie 1
Badge +1
VDSL Data Rate:
Upstream Downstream
Actual Data Rate 5223 (Kbps.) 51997 (Kbps.)
Attainable Rate 52400 (Kbps.) 109467 (Kbps.)
Reputatie 8
Badge +2
Goeie vraag, Osman. Ik zie ook dat er niet echt iets gewijzigd in de huidige snelheid. Ik zet dit door naar de klantenservice en zij zullen dit verder oppakken en jou hierover benaderen. Wil je jouw 06-nummer kenbaar maken in een privébericht alsjeblieft? Na ontvangst duik ik er gelijk op voor je.
Reputatie 1
Badge +1
Goeie vraag, Osman. Ik zie ook dat er niet echt iets gewijzigd in de huidige snelheid. Ik zet dit door naar de klantenservice en zij zullen dit verder oppakken en jou hierover benaderen. Wil je jouw 06-nummer kenbaar maken in een privébericht alsjeblieft? Na ontvangst duik ik er gelijk op voor je.
Zie prive bericht 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Nog een Status update?
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Osman. Ik heb jouw vraag in het privébericht voorzien van een reactie. 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hallo Osman. Ik heb jouw vraag in het privébericht voorzien van een reactie. :)
@Michael zie prive bericht 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Beste Support,
Wij zijn 30 dagen verder nog steeds geen aanpassing of een verandering
Waarom moet dit zo lang duren?
ik krijg ook geen bericht over waarom het zo langzaam gaat? op Mijn Telfort pagina staat alleen maar in uitvoering
Reputatie 1
Badge +1
Krijg ik nog reactie? het begint nu wel erg te vervelen 34 dagen verder?
@ogokce
Pak je oude contract er eens bij of daar de navolgende passage in voor komt:
Wij verbeteren ons netwerk doorlopend. Is er een hogere snelheid mogelijk binnen uw abonnement? Dan krijgt u die
automatisch. Op Telfort.nl/postcodecheck kunt u steeds de downloadsnelheid bekijken. Vul daarvoor de postcodecheck in.

Je hoeft dan in ieder geval niet weer te verlengen met een jaar maar zou de snelheid automatisch moeten krijgen
Reputatie 1
Badge +1
@ogokce
Pak je oude contract er eens bij of daar de navolgende passage in voor komt:
Wij verbeteren ons netwerk doorlopend. Is er een hogere snelheid mogelijk binnen uw abonnement? Dan krijgt u die
automatisch. Op Telfort.nl/postcodecheck kunt u steeds de downloadsnelheid bekijken. Vul daarvoor de postcodecheck in.

Je hoeft dan in ieder geval niet weer te verlengen met een jaar maar zou de snelheid automatisch moeten krijgen

Ik kan op mijn adres 200 binnen halen alleen Telfort heeft 80 maar moest mijn abo gaan wijzigen om dit in praktijk te kunnen krijgen helaas 34 dagen verder nog steeds in uitvoering Rare ding
Maar als je al internet extra had en je hebt bovenstaande passage in je vorige contract staan dan zouden ze je moeten upgraden zonder een nieuw contract aan te moeten gaan.

Ik wacht al 35 dagen op mijn upgrade van 30mb naar 40mb dus helaas ben je geen uitzondering:(
Administratief is het geregeld maar de snelheid heeft men nog niet voor elkaar
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Osman, zoals ik in het privévenster mededeelde, duurt het inderdaad nog een aantal dagen: 29-01 wordt het naar verwachting afgerond.

@PedroN,

Teleurstellende zaak inderdaad. Volgens mij is mijn collega Stephen hier druk mee bezig. Ik hoop samen met jou op 'n snelle afwikkeling van de nog uit te voeren werkzaamheden. 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Osman, zoals ik in het privévenster mededeelde, duurt het inderdaad nog een aantal dagen: 29-01 wordt het naar verwachting afgerond.

@PedroN,

Teleurstellende zaak inderdaad. Volgens mij is mijn collega Stephen hier druk mee bezig. Ik hoop samen met jou op 'n snelle afwikkeling van de nog uit te voeren werkzaamheden. :)

Michael,
ik zie dat @PedroN gelijk heeft op mijn contract staat ook de tekst > Wij verbeteren ons netwerk doorlopend. Is er een hogere snelheid mogelijk binnen uw abonnement? Dan krijgt u die

hoe gaan we hiermee om? en waarom moet het zo lang duren