[Vraag en antwoord] Zorgeloos naar een nieuwe glasvezelverbinding

  • 27 augustus 2018
  • 832 reacties
  • 90355 keer bekeken


Toon het eerste bericht

832 reacties

Klanten die 2015/2016 overstapten hielden ook 50/50 maar gingen totaal 1 euro in kosten omhoog(46,00), wat ik toen met het wegvallen van het dvb-c signaal niet kon rijmen dus niet in meegegaan.

Net te vroeg verhuist ik zou waarschijnlijk geen nee zeggen tegen dit aanbod zeker niet tegen een kostenloze 2e ontvanger en blijvend maandelijks opzegbaar dus niet de veranderingen die voor mij door die verhuizing gelden.(Hint hint 😎)
Ik kreeg toch echt te horen bij een 'verlenging', dan wel in de nieuwe propositie,
dat het 50/5 ging worden.
En mijn abonnement, glas alles in 1 was inderdaad €42,50 maar in juli met de prijsverhoging, werd het ook €45,00.
Precies de reden voor mij om nu niet te 'verlengen' en nog wat andere zaken....
Vandaar ook mijn opmerking.

Maar als het hier dus 50/50 blijft, is dat natuurlijk helemaal goed.
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb wel een vraag, ook al is dit niet voor mij van toepassing.

Klopt deze snelheid wel?

Snel internetten


11. Welke maximale internetsnelheid krijg je met het nieuwe pakket?
Er zijn drie snelheden beschikbaar:

  • 50/50 Mb/s
Moet dit niet 50/05 Mb/s zijn?

Lijkt mij niet; de oude propositie was al 50/50Mbps dus als de snelheid gelijk blijft, blijft het toch 50/50Mbps

Overigens vind ik die 50/5Mbps op glasvezel sowieso een rare keuze.
Ja dat moet kloppen, omdat punt 9 zegt dat je prijs hetzelfde blijft. Als de snelheden dan veranderen klopt dit niet. Ik heb voor de gelijke snelheid tijdelijke € 2,50 korting na 6 maanden dus 2,50 extra maar dan blijft mijn basis abonnement wel gelijk met wat ik op de oude propositie betaalde €45,00 ipv €42,50 voor 50/5.
Ik heb wel een vraag, ook al is dit niet voor mij van toepassing.

Klopt deze snelheid wel?

Snel internetten


11. Welke maximale internetsnelheid krijg je met het nieuwe pakket?
Er zijn drie snelheden beschikbaar:

  • 50/50 Mb/s
Moet dit niet 50/05 Mb/s zijn?
Reputatie 8
Badge +17
Heb hier niets op aan te merken
Ik mis een regel voor klanten die ook telefonie hebben zoals ik dat had. Ik krijg nu korting maar moet daar uiteindelijk €2,50 extra voor betalen. Of is dat onderdeel van de genoemde basis abonnement bij punt 9? Verder een helder en duidelijke uitleg en complimenten voor het op tijd aankondigen.

Reageer