[Vraag en antwoord] Zorgeloos naar een nieuwe glasvezelverbinding

• 27 augustus 2018
  • 832 reacties
  • 90412 keer bekeken

Toon het eerste bericht

832 reacties

Reputatie 2
En eind 2019 moet iedereen die dat wil overgezet zijn, want dan gaat de stekker uit het oude systeem..........
Daar denkt de servicedesk anders over. Heb er nu nogmaals over gebeld en 31/12/2018 blijft de datum waarop de stekker er VOLGENS HUN uit gaat. Daar liegen ze toch niet over toch?

Het is toch niet zo dat ze alles doen om je een jaarcontract aan te smeren??
Dan tref jij net iemand die niet helemaal op de hoogte is.
Reputatie 2
Dan tref jij net iemand die niet helemaal op de hoogte is.
Tot 2x toe
Reputatie 8
Badge +11
Lees de startpost van het topic nog even door.............
Badge +13

En eind 2019 moet iedereen die dat wil overgezet zijn, want dan gaat de stekker uit het oude systeem..........Daar denkt de servicedesk anders over. Heb er nu nogmaals over gebeld en 31/12/2018 blijft de datum waarop de stekker er VOLGENS HUN uit gaat. Daar liegen ze toch niet over toch?

Deze collega's zijn in de war met het begin van de overgang, die is namelijk eind 2018. Ik zal deze collega's een seintje geven.

Zoals gezegd in de startpost: "Klanten worden vanaf nu tot eind 2019 in fasen uitgenodigd voor deze overgang. De daadwerkelijke overgang begint eind 2018. Er is van tevoren geen planning bekend. Je hebt ruim een maand voor de geplande overgangsdatum toegang tot de monteursplanner (zie afbeelding hieronder) waarin je je opties kiest en eventueel de overgangsdatum aanpast. Voordat je bent uitgenodigd, kun je hierop niet inloggen."

Dank @Galdor68 en @GJC
Reputatie 2
Lees de startpost van het topic nog even door.............
Ik denk dat ze dat bij de Servicedesk eens moeten doen.
Reputatie 1

En eind 2019 moet iedereen die dat wil overgezet zijn, want dan gaat de stekker uit het oude systeem..........Daar denkt de servicedesk anders over. Heb er nu nogmaals over gebeld en 31/12/2018 blijft de datum waarop de stekker er VOLGENS HUN uit gaat. Daar liegen ze toch niet over toch?

Als je vervroegd over wilt dan zit je direct aan een jaar contract vast.
Reputatie 1
En eind 2019 moet iedereen die dat wil overgezet zijn, want dan gaat de stekker uit het oude systeem..........
31-12-2019 zou het einde zijn van het oude netwerk dus.
Reputatie 1
Tussen eind 2018 en eind 2019 wordt de internetverbinding vernieuwd van alle klanten met een oud glasvezelpakket.

En ik krijg net te horen 31/12/2018

vast een nieuwe medewerker.
Reputatie 1

Als je nu al reageert zit je gelijk aan een jaarcontract vast. Als je wacht krijg je de voordelen van de overstappen nu niet.Hoi Andre, ik begrijp je opmerking, maar dat is niet het geval. Wil je het proces graag eerder in gang zetten, dan kan dat zeker, maar het hoeft niet. Wil je het wel, zoek dan contact met ons en mijn collega's maken de overgang voor je in orde. Je behoudt dan gewoon jouw huidige contracttermijn.

Toch maken velen van jou collega's de fout en maken een nieuw jaarcontract aan. Hoe ga je dit dan oplossen?
Badge +13

Als je vervroegd over wilt dan zit je direct aan een jaar contract vast.

Dat is niet het geval, @andre de waal. Zie de startpost: "Als je overstapt met je huidige pakketsamenstelling blijft je pakket maandelijks opzegbaar. Wil je je pakket aanpassen? Dan overleg je over een nieuw jaarcontract."
Reputatie 1
waarom zetten de medeweerkers de overstap er in als nieuw jaarcontract? Zie hier op het forum?
waarom zetten de medewerkers de overstap er in als nieuw jaarcontract? Zie hier op het forum?

En wordt dat pro-actief gecorrigeerd?
waarom zetten de medeweerkers de overstap er in als nieuw jaarcontract? Zie hier op het forum?
Dat ligt ook bij de beller zelf goed duidelijk maken dat het om dit aanbod gaat alles laten herhalen.
Geen dingen onduidelijk of onuitgesproken laten vooral dat je contract vrij blijft.
Reputatie 1

waarom zetten de medewerkers de overstap er in als nieuw jaarcontract? Zie hier op het forum?En wordt dat pro-actief gecorrigeerd?

Nee, Echter ze kunnen wel exact zien van de populatie waar het fout is gegaan en het jaarcontract contractvrij maken.
Dat bedoeld Nelly dus met Pro-actief corrigeren vanuit Telfort.
Reputatie 1
Dat bedoeld Nelly dus met Pro-actief corrigeren vanuit Telfort.
De vraag is gebeurd dat ook. Of moet iedereen weer in de pen klimmen.
Reputatie 2

waarom zetten de medeweerkers de overstap er in als nieuw jaarcontract? Zie hier op het forum?En wordt dat pro-actief gecorrigeerd?

ik heb al 2 jaarcontracten aangeboden gekregen. Alleen als je de "2e brief" afwacht gaat je contract verder zoals het nu is.
Bovendien moest ik bijbetalen voor mijn huidige 100/100 een 2e tv kastje (waarom heet alles een kastje? Het lijkt wel een meubelboulevard) en vervolgens kreeg ik dat als tijdelijke korting van 3 maanden. 9 maanden betalen voor iets dat al in je overstap zit en dan ook nog vast aan een jaarcontract. En maar hameren: we kunnen het nu voor u regelen.

Ik hoop dat ik het de volgende keer niet hoor. Ik ga gewoon iedere dag bellen, heb lang woonwerkverkeer en het is amusement.
Dus daar zit nog ruimte voor verbetering ondanks wat Jurgen schrijft. Voor de 2e TV ontvanger moest je bijbetalen @bickel dat zou ik zeker het eerste jaar niet accepteren ik vond het al onacceptabel dat ik bij mijn verhuizing een compleet nieuw contract kreeg volgens de nu geldende voorwaarden wel korting gekregen.
Reputatie 8
Badge +11
ik heb al 2 jaarcontracten aangeboden gekregen. Alleen als je de "2e brief" afwacht gaat je contract verder zoals het nu is.
Bovendien moest ik bijbetalen voor mijn huidige 100/100 een 2e tv kastje (waarom heet alles een kastje? Het lijkt wel een meubelboulevard) en vervolgens kreeg ik dat als tijdelijke korting van 3 maanden. 9 maanden betalen voor iets dat al in je overstap zit en dan ook nog vast aan een jaarcontract. En maar hameren: we kunnen het nu voor u regelen.

Ik hoop dat ik het de volgende keer niet hoor. Ik ga gewoon iedere dag bellen, heb lang woonwerkverkeer en het is amusement.

Mijn collega aan de telefoon kan een aanbod doen voor een jaarcontract of een maandcontract.
Reputatie 1
Jurgen waarom wordt er aan de telefoon vertelt dat er alleen overgestapt kan worden op de nieuwe propositie als je een jaar contract afsluit?
Reputatie 1

waarom zetten de medeweerkers de overstap er in als nieuw jaarcontract? Zie hier op het forum?En wordt dat pro-actief gecorrigeerd?

Het regelen is dus dat je dan een jaarcontract krijgt. Een maand contract kennen de medewerkers niet.
Nee zoals Jasper ook aangeeft staan op een maandcontract.
Reputatie 1
Nee zoals Jasper ook aangeeft staan op een maandcontract.
maar de meeste maken een fout en maken er een jaarcontract er van.

Nee zoals Jasper ook aangeeft staan op een maandcontract.maar de meeste maken een fout en maken er een jaarcontract er van.

Daar ben je als beller zelf bij duidelijk zijn wat je wilt en hoe je het wilt en wat er aangeboden wordt en dus geen jaar contract accepteren als je de overstap vrijheid wil behouden. Het is geen fout eerder een gewoonte, die moet even doorbroken worden.

Reageer