Sticky

[Vraag en antwoord] Telfort-apparatuur terugsturen

  • 7 mei 2015
  • 0 reacties
  • 10540 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +7
Is jouw abonnement bij ons beëindigd of heb je een nieuw modem, router, draadloze verbindingsset of TV-ontvanger ontvangen, dan kun je de oude of gebruikte apparatuur gratis per post terugsturen. In dit topic lees je een antwoord op de meest gestelde vragen.


Naar welk adres stuur ik de Telfort-apparatuur?
Retouren
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn


Hoe weten jullie welke apparatuur ik in bruikleen heb?
Op basis van het serienummer van de apparatuur weten wij dat jij deze in bezit hebt gehad.


Mijn modem is erg oud. Willen jullie die ook terug ontvangen?
De volgende modems zijn in bruikleen en deze ontvangen wij graag retour.
  • Zyxel 2812HNU
  • Zyxel 2601HN
  • Experia Box V8 (Arcadyan VGV)
  • Experia Box V10 (ZTE 369A)
  • Experia Box V10a (Arcadyan V10a)
  • Sitecom router
  • Glasvezelmodem (NT)

Ben je een ITNS klant en beëindig je je abonnement, dan hoeft het NT niet geretouneerd te worden.
Het NT is eigendom van Reggefiber en dient gemonteerd in de woning van te blijven.

Komt je modem niet voor op bovenstaande lijst dan hoeft deze dus niet retour.


Krijg ik een ontvangstbevestiging van de teruggezonden apparatuur?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.


Wat gebeurt er als ik de apparatuur niet terugstuur?
Dan betaal je € 50,- voor de apparatuur. Je kreeg de apparatuur namelijk in bruikleen toen je het abonnement aanging.

Admin: laatst bijgewerkt op 17-07-2019

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.