Sticky

[Vraag en antwoord] Prijs & zenderwijzigingen Telfort Thuis 2018

Toon het eerste bericht

69 reacties

jacobus,

Volgens mij blijf je gewoon de korting behouden zolang je verder niets doet na einde contractdatum.
Je laat gewoon je abonnement doorlopen, dus je hoeft niet te verlengen.
Reputatie 2
Badge +3
Kan iemand van Telfort bovenstaand bericht bevestigen dat ik na de contractvdatum nog mijn korting bebouwd zonder dat ik verleng svp
Het kan zijn dat ik mijzelf vergis omdat dit bij mij in mijn contract staat.
Korting onbepaald geldig (mobiel)
Waarschijnlijk staat er ook een aanduiding in jou contract korting onbepaald of bepaald geldig?
Anders inderdaad een antwoord van webcare afwachten.....
@Jacobus het hangt er ook vanaf hoe die korting precies omschreven staat. Is het gedurende een bepaald aantal maanden of gedurende de looptijd.
Reputatie 2
Badge +3
Er staat alleen dat ik korting krijg op de factuur
Reputatie 8
Badge +17
jacobus schreef:

Er staat alleen dat ik korting krijg op de factuur

Is het Factuur korting van €5,00 die je ontvangt op je thuisabonnement dan betreft dat combikorting
Reputatie 2
Badge +3
Nee korting van € 6 bij afsluiten abo gemaakt
Reputatie 2
Badge +3
Wel vreemd dat normaal iemand van Telfort reageert want mijn klant nummer staat in mijn profiel ze kunnen dan zo antwoord geven op mijn vraag
@jacobuslijkt me duidelijk, zolang jij niks wijzigt geld die korting gedurende de looptijd. Als het nodig is zal er wel een @webcare medewerker reageren.
Reputatie 2
Badge +3
Begint meer en meer op een loterij te lijken, ook het combi voordeel neemt daar aan deel. Waarom niet gewoon duidelijkheid waar je aan toe bent.

Voorstel xxx jaren lid 5% korting
Internet, mobiel en TV combikorting keuze

Zo werkt het ook bij verzekeringen alleen noemen ze dat stapelkorting maar dient hetzelfde resultaat
Ik heb nog nooit in 1 forum zoveel ontevredenheid gezien voor een product, wel zie je dat webcare medewerkers er alles aan doen om dingen op te lossen en dat siert ze.

Marcel
Reputatie 2
Badge +1
Tja, inderdaad weer ruim 9.5% prijs stijging... wat een inflatie hebben we hier toch??
Ongehoord is het... Toen ik mijn abonnement nam werd er geadverteerd met een "vaste lage prijs" Hahahaha... een grotere leugen heb ik de afgelopen jaren niet meer gehoord.
Ik raad mensen intussen consequent mensen af om een Telfort abonnement te nemen... zo ga je niet met trouwe klanten om vind ik.
Op een bepaald moment is de maat gewoon vol, en wil je niet meer bedonderd worden.

Ik heb het echt gehad, ben zwaar teleurgesteld. Ik zal mijn campagne tegen Telfort versterken nu ik wat meer tijd heb voor een duidelijke uitleg van wat er de afgelopen tijd gebeurd is, en de onzin-antwoorden die deze misdaden zogenaamd rechtvaardigen.
Reputatie 8
Badge +19
Sverige schreef:

Ik heb het echt gehad, ben zwaar teleurgesteld. Ik zal mijn campagne tegen Telfort versterken nu ik wat meer tijd heb voor een duidelijke uitleg van wat er de afgelopen tijd gebeurd is, en de onzin-antwoorden die deze misdaden zogenaamd rechtvaardigen.

Maar je bent nog steeds klant, begrijp ik... :?

Campagne tegen Telfort versterken..?
Je had dus al een campagne lopen..?

En misdaden..?
Dat is nogal een beschuldiging, er wordt voor minder aangifte bij het OM gedaan.
Mocht je denken dat er sprake is van een economisch delict dan kan je dit melden bij de ACM...

Wellicht ten overvloede maar ook ik hou niet van zulke (procentueel gezien) forse prijsverhogingen.
Reputatie 2
Badge
Ik heb in mijn lopende eerste jaar (contract liep tot 2 september) hierdoor de mogelijkheid om zaken in mijn pakket aan te passen.

Na een telefoontje heb ik dan ook mijn vaste telefonie eruit gehaald in mijn alles-in-1 pakket 50/5 glas wat nu nog 42,50 p/mnd kost maar per 1 juli 45 euro. Nu ik naar 50/5 internet + tv ben overgestapt betaal ik gewoon weer 42,50 p/mnd.

Echter dan wel met de kanttekening dat ik naar 40 tv zenders (en nog steeds 90 radiozenders) terugga i.v.m. de invoering van het basis zender pakket en dat ik mijn contract wijzig. Ik zal echter de genoemde 15 zenders niet missen (o.a. ID, History, TV5Monde die France2 wordt) alleen Arte keek ik heel soms.

Daarnaast heb ik opnieuw een aanbieding van 6mnd korting per 1 juli ontvangen omdat ik weer een nieuw jaarcontract aanga. Ik ben hierdoor dus best tevreden.
Reputatie 1
Mag ik een vraag stellen? Waarom worden de prijzen eigenlijk met €2,50 verhoogd?:?
@Kattenfan uit de startpost.
Wat is de reden voor deze wijziging(en)?
Voor het nieuwe tarief verwacht je natuurlijk een goed product. Je abonnement verandert niet ter compensatie van de prijswijziging. Wel wordt het betrouwbare KPN-netwerk steeds beter. En we blijven de technologie ontwikkelen voor onze producten en diensten. Wil je meer weten over het soort verbeteringen dat we doorvoeren? Klik dan op 'Toon inhoud'.
Badge
mw74 schreef:

Per 1 juli veranderen onze tarieven en daarmee de kosten voor uw Alles-in-1 abonnement.
Hieronder ziet u wat er bij uw abonnement verandert.

Huidige prijs Prijs per 1 juli
Alles-in-1 42,50 p/maand 45,00 p/maand
Vaste telefonie: start- en minuuttarief naar vaste en mobiele nummers in Nederland*

* kijk op telfort.nl/beltarieven voor alle nieuwe beltarieven
12 cent per gesprek en per minuut 13 cent per gesprek en per minuut

Goed om te weten: als u nu korting krijgt dan loopt deze gewoon door tot de afgesproken einddatum en alle benoemde prijzen zijn inclusief btw.

* kijk op telfort.nl/beltarieven voor alle nieuwe beltarieven
12 cent per gesprek en per minuut 13 cent per gesprek en per minuut

Neem een voip abonnement bij een van Betamax diensten (o.a. justvoip, voipbuster, etc...) en betaal € 0,067 cent per minuut + eerste 120 dagen kun je wekelijks 150 minuten gratis bellen naar de Nederlandse vaste telefoonnummers.
Daarbij kun je een lokaal nummer bij Budgetphone kopen voor € 12,50 per jaar....

Helaas geen goede opties voor alternatieve internet providers.
Nou ben ik zoals altijd traag met het opmerken van dergelijke veranderingen.
Zeker omdat mijn abonnement net 2 maanden vers is afgesloten en ik een druk leven heb, verwacht ik niet nogmaals alles opnieuw te moeten evalueren om te kijken wat ik met mijn uiterst beperkte budget het beste kan doen.
Ik wil graag alsnog mijn abonnement stopzetten naar aanleiding van de tariefswijziging.
Reputatie 8
Emiv schreef:

Nou ben ik zoals altijd traag met het opmerken van dergelijke veranderingen.
Zeker omdat mijn abonnement net 2 maanden vers is afgesloten en ik een druk leven heb, verwacht ik niet nogmaals alles opnieuw te moeten evalueren om te kijken wat ik met mijn uiterst beperkte budget het beste kan doen.
Ik wil graag alsnog mijn abonnement stopzetten naar aanleiding van de tariefswijziging.

Dat kon wel, maar die termijn is verlopen. Zie de startpost.

https://forum.telfort.nl/internet-267/vraag-en-antwoord-prijs-zenderwijzigingen-telfort-thuis-2018-75769
Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen?
Je hebt tot 1 juli 2018 de tijd om je abonnement te wijzigen of op te zeggen. Heb je ook Interactieve TV, dan heb je tot 17 juli 2018 de tijd.
Reputatie 7
Badge +9
Hi Emiv, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat zoiets als een gekke verrassing komt als je het zo druk hebt. De termijn daarvoor is, zoals nelly jacoba noemt, verstreken. Dat kon tot de data die hij noemde.

Reageer