beantwoord

VPN problemen V10a

  • 12 januari 2020
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 1

Ik ervaar ook problemen met de VPN verbinding op mijn Experia Box V10A met firmware versie: v6.00.27 build129.
Om firmware cersie van de Experia Box V10A uit te sluiten in het troubleshooting proces zou ik graag de nieuwere versie gepusht krijgen. Kunnen jullie daar voor zorgen.
Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 januari 2020, 16:12

Inmiddels heb je de nieuwe firmware. Heb je al getest of je weer verbinding via de VPN kan maken?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8

Vul alvast bij je forumprofiel in de afgeschermde velden gegevens aan met:
Postcode + huisnr.   -   Klant.nr.   -   Tenaamstelling wie het internetcontract heeft afgesloten.
Weet Telfort op welke connectie het betrekking heeft en kan je het snelst verder helpen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @kameratski, ik heb het doorgegeven. Verwacht dat het snel opgelost gaat worden. :)

Reputatie 8
Badge +11

Inmiddels heb je de nieuwe firmware. Heb je al getest of je weer verbinding via de VPN kan maken?

Reputatie 1

 

Het modem is bijgewerkt naar v6.00.32 build135. Er is nu een werkende VPN verbinding, bedankt.

Reputatie 8
Badge +11

Super! :)

Reageer