voicemail zonder abonnement vast bellen

• 9 mei 2017
  • 9 reacties
  • 210 keer bekeken

Badge
Goedemiddag, misschien een domme vraag.
Ik heb 'n abonnement 'alles in 1' maar vast bellen uitgeschakeld.
Op mijn vaste nummer kan ik gewoon gebeld worden en ik kan ook mijn voicemail instellen alleen is het zo, dat als je mijn vaste nummer belt geen voicemail kunt inspreken. Hij blijft gewoon doorrinkelen.
Is dat omdat ik niets betaal voor vastbellen? Dat is dan verwarrend want ik kan wel mijn voicemail instellen en als ik 1233 bel krijg ik natuurlijk te horen 'u heeft geen nieuwe berichten'.
Ook in 'mijn telfort' heb ik niet meer de mogelijkheid om voicemail in of uit te schakelen.
Graag zou ik hierop een antwoord krijgen want dan hoef ik niet meer verder te zoeken.
Op internet cq het forum kan ik hierover niets vinden.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi j.andringa, goede vraag! in principe hoort dit niet te kunnen. Het lijkt erop of Vast Bellen niet echt inactief is dus. Graag check ik voor je in onze systemen wat de status is, pas dan kan ik je een goed antwoord geven op de vraag. Wil je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht sturen? Dank je wel!
Reputatie 8
Badge +2
Hi j.andringa, bedankt voor het bericht. Er is wel degelijk een telefoonnummer actief. Dit telefoonnummer eindigt op 151. De voicemail instellingen stonden inderdaad uit. Deze heb ik nu geactiveerd. Wil je het nog eens proberen voor mij? Voor de duidelijkheid: voor Vast Bellen worden geen extra kosten gerekend. Ook kun je het opzeggen wanneer je wilt. Vanzelfsprekend betaal je wél voor de gesprekskosten die je maakt. Laat je het weten? 🙂
Badge
Hallo Michael, Dank voor je hulp.
De voicemail doet het maar hij gaat meteen op de voicemail zonder dat hij overgaat.
Er wordt eerst gezegd dat dit nummer niet bereikbaar is en dat is absoluut niet de bedoeling. Ik heb nog liever geen voicemail dan dat de mensen mij niet kunnen bellen. Kortom, ik wil hem graag 'over horen gaan'.
Ook blijft het vreemd dat ik het niet meer kan instellen op 'mijn telfort' bij instellingen. Tot een tijdje geleden kon ik zelf mijn voicemail uit en aan zetten maar het staat niet meer in de instellingen. Zie bijlage
wil je zo snel mogelijk herstellen dat ik weer te bellen ben op mijn vaste telefoon want ik MOET bereikbaar zijn en niet alleen per voicemail.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi j.andringa, zou je voor mij het modem eens een reset kunnen geven? Ik verwacht dat de voicemail-functionaliteit dan wel werkt. Mocht dat zo zijn, dan ga ik verder speuren naar het probleem in Mijn Telfort. Dank voor je reactie alvast.
Badge
Hallo Michael,
ik heb eerst op herstel gedrukt, tevergeefs. Toen gereset, ook tevergeefs.
Er is niets met mijn voicemail veranderd en ook niet in de instellingen in 'mijn telfort'.

Maar zet in ieder geval die voicemail weer even uit zodat ik gebeld kan worden.
Ik heb niet de mogelijkheid helaas.
Badge
Hallo Michael,
kunnen wij even contact hebben want mijn voicemail staat nog steeds doorgeschakeld.:@
Ik wil gewoon, als ik thuis ben, de telefoon over horen gaan en heb op je verzoek de modem gereset zonder resultaat.
En als het niet verholpen kan worden dan aub mijn voicemail uitzetten want ik heb de mogelijkheid niet helaas.
Badge
Goedemorgen Michael,
zou je met SPOED mijn voicemail uit kunnen zetten. Ik hoor dat mensen bellen maar als ze horen 'dit nummer is niet bereikbaar' wachten ze niet op de voicemail.
Ik mis zo belangrijke gesprekken en moet iedereen gaan bellen of ze misschien hebben gebeld en dat is niet handig met ziekenhuizen etc.
liever geen voicemail dan dit.
Badge
Michael,
laat maar zitten. Ik heb contact opgenomen met klantenservice en zij heeft het voor mij uitgezet.
Het blijft overigens een vreemde situatie dat ik het niet uit en aan kan zetten in de telefonie instellingen in 'mijn telfort'.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi j.andringa, sorry voor deze wat late reactie. Heel goed dat je zelf gebeld hebt. Werkt het nu wel naar wens? Het is inderdaad bijzonder dat je dit niet zelf kunt aanpassen in Mijn Telfort. Ik heb dit inmiddels voor je aangekaart bij mijn collega's.

Reageer