beantwoord

Voedingsadapter Genexis modem glasvezel defect

• 18 mei 2019
  • 7 reacties
  • 182 keer bekeken

Reputatie 1
Nadat op vandaag (zaterdag) om 18:00 de stroom van mijn Genexis glasvezelmodem is geweest start de verbinding niet meer.
Als de voeding van het modem in het stopcontact wordt gedaan is de enige reactie het zenuwachtig knipperen van drie leds op het modem : voeding, lijn en televisie. Verder gebeurt er helemaal niets.

Mijn Telfort meldt "Goed nieuws, jouw adres is klaar voor een nieuwe internetverbinding! Profiteer van extra korting!"
Hebben ze de huidige glasvezelverbinding daarmee maar gelijk om zeep geholpen?

Uiteraard is de helpdesk om 5 uur naar huis gegaan en maandagochtend pas weer beschikbaar.
Resultaat : geen telefoon, geen internet en geen televisie.

Mocht hier iemand zijn die een goede tip heeft om mijn verbinding weer aan de praat te krijgen dan hou ik me zeer aanbevolen!
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 mei 2019, 18:50

@geertemo Geen probleem 🙂 De nieuwe adapter komt zo snel mogelijk naar je toe, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis! Laat het gerust weten als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1
Via Google zoekend op Genexis kwam ik weer op het Telfort forum terecht.
https://forum.telfort.nl/internet-267/genexis-knippert-en-piept-71193 bood mij een oplossing : voeding stuk.

Wonder boven wonder bleek ik een voeding in huis te hebben met 12V uit en de juiste stekker.
Dat loste het probleem inderdaad op!

Nu ga ik hopen dat Telfort nog een voeding beschikbaar heeft voor mijn modem.
Reputatie 1
Ik denk dat er inmiddels wel een container vol met voedingen zal staan.
Dat 'goede nieuws' zou ik nog even bestuderen nu je toch hier bent 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @geertemo, wat fijn dat je nog een andere adapter voor handen had, en je het zo al hebt kunnen oplossen 🙂

Ik help je graag aan een nieuwe adapter. Kan je voor mij jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan 'Extra informatie' in je profiel? Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan help ik je hiermee.
Reputatie 1
Hallo Alexandra,

Bedankt voor je reactie.
Fijn dat Telfort een adapter beschikbaar heeft!
Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Reputatie 8
Badge +9
@geertemo Geen probleem 🙂 De nieuwe adapter komt zo snel mogelijk naar je toe, deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis! Laat het gerust weten als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Beste Alexandra,

Niet jokken, hoor. De voeding is al afgeleverd :-)
Enorm bedankt voor de snelle ondersteuning !

Hartelijke groet,
Geert-Emo
Reputatie 8
Badge +9
@geertemo Ik zei toch, binnen twee werkdagen 😉 Super dat je 'm zo snel ontvangen hebt en graag gedaan natuurlijk!

Reageer