beantwoord

Voeding van modem kapot. Nieuw modem nodig?

• 22 juni 2020
  • 9 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Namens een klant ben ik bezig haar probleem met haar modem op te lossen.
Probleem: geen internet.
Op het modem knipperen alle lampjes tegelijk.

Ik heb een andere voeding aangesloten en daarmee werkt het modem weer.

Nu las ik in een ander topic dat het modem beter vervangen kan worden omdat niet bekend is wat er met het modem is gebeurd.
Kan iemand dat bevestigen? En wat is de procedure voor het aanvragen van een nieuw modem?

Mvg,
Michel

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 juni 2020, 08:54

Hoi @Roady777, als de adapter van het modem is kunnen we voor de meeste modellen gewoon een nieuwe adapter sturen inderdaad. In dit geval stuur ik toch liever een volledig nieuw modem op, die kerstboom lampjes op de V8 geven aan dat het modem de geest geeft, of op het punt staat om dat te doen. Een nieuwe adapter zou dan alleen uitstel zijn, ik los het liever voor een langere tijd op.

Binnen enkele dagen zal het nieuwe modem bezorgd worden. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Roady777 , de klant in kwestie kan zelf met TFT bellen, 0900 9596, Twitteren of Facebooken voor een snelle reactie.

Voor een minder snelle reactie kun je wachten tot een moderator reageert.

Reputatie 1

Uiteraard heb ik eerst gebeld toen ik BIJ de klant was.
Dan moet je je vraag inspreken en wordt je PERTINENT naar het internet verwezen.
Helaas. 

Reputatie 8
Badge +18

Vul het forum profiel van de klant aan met het huisnummer, postcode, klantnummer en de laatste drie cijfers van de bankrekening, wellicht dat webcare je dan kan helpen

En om welk modem gaat het precies

Reputatie 1

Bedankt voor de reacties.

Ik heb de gegevens aangevuld. Ik wacht het even af.

Het gaat om een Experiabox V8

Reputatie 8
Badge +18

Als alle lampjes branden zodat het net lijkt of je een kerstboom hebt is vaak de conclusie dat het modem defect is

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Roady777, als de adapter van het modem is kunnen we voor de meeste modellen gewoon een nieuwe adapter sturen inderdaad. In dit geval stuur ik toch liever een volledig nieuw modem op, die kerstboom lampjes op de V8 geven aan dat het modem de geest geeft, of op het punt staat om dat te doen. Een nieuwe adapter zou dan alleen uitstel zijn, ik los het liever voor een langere tijd op.

Binnen enkele dagen zal het nieuwe modem bezorgd worden. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Reputatie 1

Hartelijk Bedankt voor het toezenden van een nieuw modem. Het probleem is opgelost!

Reputatie 8
Badge +18

Heel fijn dat alles weer naar behoren werkt bedankt voor de terugkoppeling

Reputatie 8
Badge +11

Dat is goed om te lezen inderdaad, fijn dat alles weer goed werkt @Roady777! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer