vraag

VGV7519 Remember Password?

• 6 oktober 2014
  • 32 reacties
  • 1500 keer bekeken

Toon het eerste bericht

32 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Ja natuurlijk!

Telfort opereert als prijsvechter in een markt met concurrentie. En als alle providers een zo scherp mogelijk compromis zoeken tussen prijs en kwaliteit van een modem, zal Telfort dit ook doen. Zolang de beveiliging maar voldoende is.

De consument kiest meestal voor de beste snelheid/prijs verhouding. En misschien kijkt hij ook nog even of er veel geklaagd wordt door klanten. Maar voor de meeste consumenten geldt dat ze niet bereid zijn om meer te betalen voor hun abonnement bij een budget-provider in ruil voor een beter modem. Die consumenten die dat wel willen, zitten meestal in een duurder segment.

En ik heb bij andere budgetproviders wel eens slechtere modems gezien.
Badge
Misschien zou het helpen als providers als Telfort aansprakelijk gesteld konden worden voor rotzooi als http://arstechnica.com/security/2015/01/ddos-service-targeting-psn-and-xbox-powered-by-home-internet-routers/

Is trouwens wel weer een lekkere redenatie van jou. Budget aanbieder dus op veiligheid mag bezuinigd worden.
Reputatie 8
Badge +16
Misschien zou het helpen als providers als Telfort aansprakelijk gesteld konden worden
Dat is al lang zo...

Als het door Telfort geleverde modem gehackt wordt doordat het veiligheidsgaten bevat, dan is Telfort aansprakelijk. Natuurlijk voor zover je je aan de instructies van Telfort houdt en zelf geen beveiligingsgaten creëert door je eigen gedrag, bijvoorbeeld door zelf alles wagenwijd open te zetten.

Is trouwens wel weer een lekkere redenatie van jou. Budget aanbieder dus op veiligheid mag bezuinigd worden.
Ja natuurlijk mag er door een budget-provider bezuinigd worden op veiligheid. Zolang er maar een minimum aanvaardbaar veiligheidsniveau geboden wordt.

Overigens denk ik dat het meevalt... èchte beveiligingsgaten worden redelijk snel gefixt. Dat zal ook wel samenhangen met je eerste punt, beveiligingsgaten leveren financiële schade en imagoschade op.
Badge
Ja natuurlijk mag er door een budget-provider bezuinigd worden op veiligheid. Zolang er maar een minimum aanvaardbaar veiligheidsniveau geboden wordt.
Wat was het ook alweer? Oh ja...

De kwaliteit die je gewend bent maar dan supervoordelig!

Een leugen dus?
Badge
Knock knock
Reputatie 1
Badge
Knock knock
Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom jij geen reactie krijgt? Je komt op mij nogal onredelijk over...
Badge
Knock knock
Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom jij geen reactie krijgt? Je komt op mij nogal onredelijk over...

Wat vind je onredelijk? Aandacht voor veiligheid verwachten van een provider die adverteert met kwaliteit?
Uberhaupt een antwoord verwachten van Telfort zelf?

Reageer