Verzoek voor firmware update

• 5 maart 2012
  • 116 reacties
  • 31367 keer bekeken

Toon het eerste bericht

116 reacties

Beste support,

Zou ook mijn 2812HNU-F1 kunnen worden geupdate? Port forwarding is een probleem. Net als alle anderen hier heb ik de inmiddels zwaar verouderde V3.10(TUE.4).

Dank,
R. Karemaker (adres in profiel)
Badge
Heb je je mischien aangemeld met je telfort email adres?
Van daaruit kunnen ze je natuurlijk wel redelijk makkelijk vinden.
En anders is op moment van registreren waarschijnlijk ook wel een ip adres vastgelegd.
Badge
Lange tijd geleden heb ik een P-2601HN-F1 gekregen die het destijds nooit deed vanwege onstabiele verbinding. Ik zit vrij ver van de centrale en haal maar 6 mbit. Met het oude modem werkte de verbinding wel zonder problemen. Was toen ondanks diverse pogingen en contact met de helpdesk niet goed te krijgen.
Nu deze week toch weer eens die 2601 aangesloten en verhip, hij werkt nu ineens wel. Dus nu lekker draadloos-N e.d. en de smartphones doen het nu ook op de router. Erg fijn.
Ik zit alleen met een BLV3 firmware. Kan ik gewoon wachten op een nieuwe firmware? Hoevaak worden deze ingeladen? Anders bij dezen het verzoek om een nieuwe erin te zetten.
Ik zou de update ook graag ontvangen, aub. Bijvoorbaat dank!
Badge
Ik heb het zelfde probleem als TS.
Om de meest onverklaarbare redenen valt mijn VOIP verbinding weg.

De persoon die mij belt hoort wel de telefoon overgaan, maar ik hoor dat niet omdat de telefoon blijft zwijgen.

Zou mijn modem ook de nieuwe firmware kunnen krijgen ?
Ik heb de Zyxel P-2601HN-F1 modem
alvast mijn dank.

mvg
Remco

"Edit" postcode en huisnummer in PB verstuurd naar Webcare
Ik zou ook graag de nieuwe Firmware ontvangen voor mijn ZyXel P-2812 F1! Abbonement staat op naam van mijn vriendin Tem Frencken! Alvast bedankt
Reputatie 4
Badge +3
@Wannes, jodokus, Walter2010, JwJ, s.dusink,

Firmware-upgrade is aangevraagd.

Henk
Badge
Ook ik zou graag een update van mijn firmware gepusht hebben.
Een reset naar fabrieksinstellingen heeft inclusief twee weken wachten niet geholpen. 
Ik zit nog op V3.10(TUE.4)-20120702 en Telfort heeft zo te zien al een nieuwere beschikbaar.

Problemen:
Sinds een tijdje stottert de dataoverdracht van onze modem/router (P-2812HNU-F1) met groeiende regelmaat.
Communicatie via verschillende notebooks met Internet of Apple TV valt zeker elk kwartier eens weg, soms een kleine stotter, soms een minuut. 
Het Wifi signaal blijft sterk aangeven, alleen de verbinding met de router valt weg.
Afstand of obstakels lijken niet heel veel verschil te maken.
Internetsnelheid is in principe prima wanneer de wifi connectie werkt.

Andere oplossingen zijn natuurlijk ook welkom. Alvast dank.
Badge
BLV7 zit erin nu, bedankt!
Badge
Beste Webcare,

Ik heb wat onverklaarbare problemen met VoiP, valt soms weg etc.
Nu zie ik dat er voor mijn modem (2601) een nieuwe firmware is, 3.10 BLV.7
Zou die geinstalleerd kunnen worden, hopelijk geeft dit al verbetering.
Alvast bedankt.
Badge +1
@Wannes, jodokus, Walter2010, JwJ, s.dusink, Firmware-upgrade is aangevraagd. Henk

Heb hem ontvangen. zeer bedankt
Badge
@Wannes, jodokus, Walter2010, JwJ, s.dusink,

Firmware-upgrade is aangevraagd.

Henk

Ik heb hem ook ontvangen!
Tot nu toe ben ik, denk ikhttp://forum.telfort.nl/images/smilies/tongue.png, niet veel gebeld maar het lijkt weer tiptop te werken!

Dank!

PS (suggestie)
Is een vaste download locatie voor softwareupdates niet efficiënter voor Telfort,
in plaats van via deze weg de vele berichten in de gaten te moeten houden en deze stuk voor stuk persoonlijk af te moeten handelen?
Reputatie 8
Badge +16
PS (suggestie)
Is een vaste download locatie voor softwareupdates niet efficiënter voor Telfort,
in plaats van via deze weg de vele berichten in de gaten te moeten houden en deze stuk voor stuk persoonlijk af te moeten handelen?

Je ontvangt de nieuwste versie automatisch... alleen is de versie die jij nu hebt nog geen officiële versie.
Zijn er nog mensen die ook een Freecom MusicPal hebben en sinds dat zij over zijn naar een Zyxel P-2812HNU-F1 dit apparaat niet meer werkt met WPA en WPA2?

Zyxel verwijst naar de nieuwe update heb momenteel V3.10 en volgens Zyxel moet ik naar V3.11 ben bang dat dit het niet gaan oplossen maar toch... kan ik de update gepushed krijgen daar ik het schijnbaar niet zelf kan doen?

M.v.g.

Marco Hirschmann
Cisco
Reputatie 8
Badge +17
3.11 is nog niet vrijgegeven door Telfort... helaas 😞
Zou ik een firmware update kunnen krijgen voor mijn P-2812HNU-F1?
De huidige versie is V3.10(TUE.3)
De firmware van de ZyXEL website (V3.11(TUJ0C0)) lust ie niet.
Bij voorbaat dank

Reageer