Verzoek voor firmware update

• 5 maart 2012
  • 116 reacties
  • 31367 keer bekeken

Toon het eerste bericht

116 reacties

He, bedankt voor je reactie.
Moet eerlijk bekennen dat ik deze materie voor mij te ingewikkeld is, maar gelukkig komt er binnen kort een vriend die er meer verstand van heeft :o
Ik zal hem jou reactie laten lezen en ik denk dat hij er vast wel wat mee kan.
in iedergeval heel erg beedankt
groetjes
Badge
@Huski,

Zodra de firmware is geüpdatet laat ik jullie dit weten. :)

@mcamporelli, opie, Ruud69,

Firmware-upgrade is aangevraagd.

Henk

Beste Henk,
Klopt het dat de software nog geupdate gaat worden staat nu nog in mijn: P-2601HN-F1
Firmware Version: V3.10(BLV.6) .
Heeft geen haast hoor. Maar ik hoop dat mijn probleem met het wireless opgelost zou kunnen zijn. N.l. als mijn vrouw tv kijkt, kijk ik wirelees via mijn Dreambox tv op mijn laptop. De verbinding valt dan steeds weg .Ik verbreek de verbinding dan met de router en weer op nieuw verbindendan gaat het weer ff goed. Als ik een utp verbinding maak is er gen probleem.

gr
Opie
Bedankt voor uw antwoord.
Ik geef Telfort zeker niet de schuld ergens of hiervan, begrijp me goed, ben verder met telfort zeer tevreden!
Het leek net of ik uit andere reacties hier in het forum begreep dat telfort zelf handmatig de firmware moest updaten, verkeerd gezien denk ik.
Ik ga het modem terug zetten naar de fabrieksinstellingen, en ga dan een paar dagen wachten, of er een nieuwe firmware update komt.
Bedankt voor uw snelle reacties hierop overigengs.

Gr Dennis. 
Reputatie 8
Badge +17
maar versie 3.11 is (nog) niet geactualiseert voor de Telfort modems, dus nog even geduld?!?
Badge
Beste webcare team,
ik ben mijn nieuwe modem aan het configgen, maar het apparaat loopt steeds vast. Er staat momenteel de eerste fw V3.10(TUE.4)b1 op. Kunt u een update pushen a.u.b.? Wellicht dat de nieuwste versie beter loopt. Bij voorbaat dank!
Groeten,
- Jason
edit: dit betreft de P-2812HNU-F1. De nieuwste fw (.bin van 18MB) van de ZyXEL site pakt 'ie niet...
Badge
Beste webcare,
Ik heb het eerder gevraagd bij deze nog een keer Ik zou ook graag de BLV.7 firmware wil ontvangen.In afwachting van uw reactie.
groetjes,
Hosni
Beste webcare medewerker,
Op mijn modem draait ook V3.10(BLV.6); zou u mij de V3.10(BLV.7) kunnen sturen of mijn modem remote kunnen updaten?Ik heb de modem al een harde reset gegeven middels een paperclip in het welbekende resetgaatje; de firmware is echter niet geüpdatet.
Bij voorbaat dank.
Badge
Beste,

P-2812HNU-F1 modem ontvangen

2 verschillende merken wifi pci kaartjes geprobeerd allebij vertonen ze verbindings problemen en beiden krijgen ze een ip toegwezen van de DHCP en geen internet komt er door heen...ICIDU en LINKSYS 300N 20 euro en 40 euro ...allebij problemen

en ik sluit er een goedkoop flut pci kaartje aan op 54 G protocol...en het werkt perfect...

wat is er aan de hand?

Ik zou graag ook willen dat de functie DMZ in de modem aangezet kan worden dit mis ik,
Hallo development en webcare,

Na het lezen van dit topic, denk ik dat mijn problemen met apple apparaten ook mogelijk opgelost kunnen worden door een nieuwe firmware voor het modem.
Zouden jullie het modem hier thuis kunnen updaten?
Badge
PS (suggestie)
Is een vaste download locatie voor softwareupdates niet efficiënter voor Telfort,
in plaats van via deze weg de vele berichten in de gaten te moeten houden en deze stuk voor stuk persoonlijk af te moeten handelen?

Je ontvangt de nieuwste versie automatisch... alleen is de versie die jij nu hebt nog geen officiële versie.

Dan nog is de suggestie van Wannes zeer valide. De Telfort moderators moeten nu maar toevallig je bericht zien en de tijd hebben zodat zij de aanvraag kunnen doen voor een bèta update naar je modem. Een downloadlocatie met een 'ik accepteer dat er geen enkele garantie op bèta firmware bestaat, maar download alsnog'-knop, zou hen en ons werk en tijd besparen lijkt me, behalve dan dat we in dat geval wel zelf de moeite moeten nemen om de firmware in 't modem te laden http://forum.telfort.nl/images/smilies/smile.png
Henk: bedankt voor de update!
hallo hier ook dat probleem upnp werkt niet meer poort forwarding ook niet als ik met de klantenservice bel word je van het kastje naar de muur gestuurd en ze zeggen dat er geen nieuwe firmware update is.die er wel is.kortom jammer meneer dat het niet goed werkt.ik hoop dat iemand mij kan helpen want heb er al een aantal uur opzitten nu en denk dat het probleem in de firmware zit.mvg arjan
Reputatie 8
Badge +16
Ik denk dat Telfort het niet wil omdat gebruikers dan ook het modem zouden kunnen downgraden als er een nieuwere firmware in gepushed wordt.
Badge +2
Beste Webcare Team,

Het is inmiddels een week geleden dat mijn topic open staat, maar niet meer beantwoord word. Daarom nogmaals het verzoek om de firmware BLV.7 te ontvangen.
In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Brendonryan
Reputatie 4
Badge +3
@Huski,

Henk
Badge +1
Bedankt, ik heb BLV.7 aangetroffen op het modem.

Puur even uit nieuwsgierigheid: hoe weet Webcare nu welk modem ze moeten hebben n.a.v. mijn vraag?
Ik heb de topic op mijn werk aangemaakt, en bij mijn forum-registratie staan volgens mij ook geen locatie-gegevens.

Ander vraagje zijn er ook release notes van BLV.7 ? Wat zijn de wijzigingen t.o.v. BLV.6 ?
Reputatie 4
Badge +3
Beste Webcare Team,

Het is inmiddels een week geleden dat mijn topic open staat, maar niet meer beantwoord word. Daarom nogmaals het verzoek om de firmware BLV.7 te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Brendonryan

Firmware upgrade is aangevraagd, maar uw modem staat op het moment uit. Wilt u een bericht achterlaten wanneer het modem weer aanstaat? Dan wordt het nogmaals geprobeerd.

Henk
Badge
Hoi Henk,
Vast mijn dank!

gr
opie
@Huski,

Henk
Badge
Nog een voorzichtige herinnering voor de update van mijn 2601tje naar blv.7 http://forum.telfort.nl/images/smilies/smile.png
Beste Webcare Team,

Met vriendelijke groet,

Brendonryan

Firmware upgrade is aangevraagd, maar uw modem staat op het moment uit. Wilt u een bericht achterlaten wanneer het modem weer aanstaat? Dan wordt het nogmaals geprobeerd.

Henk

Beste Henk,

De firmware-update is inmiddels doorgevoerd. Bedankt voor de snelle support. De problemen omtrent NAT zijn hiermee opgelost. Dank hiervoor.

Ruud
Badge
Beste Webcare,

Wanneer ontvang ik versie V3.10(BLV.7) voor mijn modem Zyxel P-2601HN-F1?
Mensen beginnen massaal op me te mopperen dat ik de telefoon nooit opneem!

Laat mijn verbinding weer Tel-FORT zijn!

Nog steeds: alvast dank!
Vandaag overgegaan naar 25mb, maar wat is de upload snelheid eigenlijk. Modem draait op Current Firmware Version : V3.10(TUE.4) . Mijn download snel komt uit op 15mb en upload op 1.85mb. Beetje weinig vind ik. Wel draadloos maar, geen 300Mbps usb. Moet er nog een firmware update komen?

Gr.
Reputatie 4
Badge +3
@james007bont,

U bent nu aangesloten op het startprofiel van Internet Standaard (18/2Mb). Door middel van DLM (Dynamic Line Management) wordt de verbinding constant gecontroleerd op fouten en wordt er bepaald welke snelheid er maximaal behaald kan worden.

Advies is het modem zo min mogelijk te herstarten en/of te resetten.

Op welk kanaal heeft u het draadloze netwerk op dit moment staan?

Henk
Badge
Ik heb de ZyXEL P-2812HNU-F1 maar weer eens aangesloten en zie dat binnen 24uur de laatste firmware binnen is: V3.11(TUE.5)-2_20130130
@james007bont,U bent nu aangesloten op het startprofiel van Internet Standaard (18/2Mb). Door middel van DLM (Dynamic Line Management) wordt de verbinding constant gecontroleerd op fouten en wordt er bepaald welke snelheid er maximaal behaald kan worden. Advies is het modem zo min mogelijk te herstarten en/of te resetten.Op welk kanaal heeft u het draadloze netwerk op dit moment staan?Henk

Hoi Henk, wifi staat op kanaal 1. modem word alleen gereset als voip het weer eens niet doet.

Gr henk.
@Huski,

Henk

Top! Bedankt voor de snelle service, Henk.

Reageer