Verzoek voor firmware update

• 5 maart 2012
  • 116 reacties
  • 31367 keer bekeken

Toon het eerste bericht

116 reacties

Badge
@Wannes, jodokus, Walter2010, JwJ, s.dusink,

Firmware-upgrade is aangevraagd.

Henk

Ik heb hem ook ontvangen!
Tot nu toe ben ik, denk ikhttp://forum.telfort.nl/images/smilies/tongue.png, niet veel gebeld maar het lijkt weer tiptop te werken!

Dank!

PS (suggestie)
Is een vaste download locatie voor softwareupdates niet efficiënter voor Telfort,
in plaats van via deze weg de vele berichten in de gaten te moeten houden en deze stuk voor stuk persoonlijk af te moeten handelen?
Reputatie 8
Badge +16
PS (suggestie)
Is een vaste download locatie voor softwareupdates niet efficiënter voor Telfort,
in plaats van via deze weg de vele berichten in de gaten te moeten houden en deze stuk voor stuk persoonlijk af te moeten handelen?

Je ontvangt de nieuwste versie automatisch... alleen is de versie die jij nu hebt nog geen officiële versie.
Badge
PS (suggestie)

Je ontvangt de nieuwste versie automatisch... alleen is de versie die jij nu hebt nog geen officiële versie.

Dan nog is de suggestie van Wannes zeer valide. De Telfort moderators moeten nu maar toevallig je bericht zien en de tijd hebben zodat zij de aanvraag kunnen doen voor een bèta update naar je modem. Een downloadlocatie met een 'ik accepteer dat er geen enkele garantie op bèta firmware bestaat, maar download alsnog'-knop, zou hen en ons werk en tijd besparen lijkt me, behalve dan dat we in dat geval wel zelf de moeite moeten nemen om de firmware in 't modem te laden http://forum.telfort.nl/images/smilies/smile.png
Henk: bedankt voor de update!
Reputatie 8
Badge +16
Ik denk dat Telfort het niet wil omdat gebruikers dan ook het modem zouden kunnen downgraden als er een nieuwere firmware in gepushed wordt.
Badge
Beste,

P-2812HNU-F1 modem ontvangen

2 verschillende merken wifi pci kaartjes geprobeerd allebij vertonen ze verbindings problemen en beiden krijgen ze een ip toegwezen van de DHCP en geen internet komt er door heen...ICIDU en LINKSYS 300N 20 euro en 40 euro ...allebij problemen

en ik sluit er een goedkoop flut pci kaartje aan op 54 G protocol...en het werkt perfect...

wat is er aan de hand?

Ik zou graag ook willen dat de functie DMZ in de modem aangezet kan worden dit mis ik,
Badge
Lange tijd geleden heb ik een P-2601HN-F1 gekregen die het destijds nooit deed vanwege onstabiele verbinding. Ik zit vrij ver van de centrale en haal maar 6 mbit. Met het oude modem werkte de verbinding wel zonder problemen. Was toen ondanks diverse pogingen en contact met de helpdesk niet goed te krijgen.
Nu deze week toch weer eens die 2601 aangesloten en verhip, hij werkt nu ineens wel. Dus nu lekker draadloos-N e.d. en de smartphones doen het nu ook op de router. Erg fijn.
Ik zit alleen met een BLV3 firmware. Kan ik gewoon wachten op een nieuwe firmware? Hoevaak worden deze ingeladen? Anders bij dezen het verzoek om een nieuwe erin te zetten.
Badge
BLV7 zit erin nu, bedankt!
Badge
Beste Webcare,

Ik heb wat onverklaarbare problemen met VoiP, valt soms weg etc.
Nu zie ik dat er voor mijn modem (2601) een nieuwe firmware is, 3.10 BLV.7
Zou die geinstalleerd kunnen worden, hopelijk geeft dit al verbetering.
Alvast bedankt.
Beste WebCare,

Steeds vaker komt het voor dat ik wel via VOIP kan bellen maar niet gehoord wordt aan de andere kant van de lijn.

Ik hoor de andere telefoon zijde wel goed. Maar andere zijde hoort mij niet, helemaal niets.

Na een modem reset en wachten tot de modem weer "up" is werkt het weer goed voor een paar gesprekken.

Nu lees ik hier dat ook andere dit probleem ervaren. Huidige firmware van de P2601HN-F1 ZyXel modem is V3.10(BLV.6).

Is het mogelijk om ook de "beta" firmware BLV7 uit te proberen? Ik had al een nieuwe Voip Siemens telefoon gekocht maar deze geeft exact het zelfde probleem 😞

Ben al jaren te vrede VOIP gebruiker tot enkele maanden geleden dit probleem zich voor begon te doen, heel vervelend!

Met vriendelijke groet

adsl302463
Beste Webcare,

Ook ik wil graag WOL gebruiken i.c.m. mijn ZyxEL P-2601HN-F1 en heb (nog steeds)Firmware Version : V3.10(BLV.6)

Kan de firmware worden geupgrade naar V3.10(BLV.7) ?
Reputatie 4
Badge +3
@Peter B,

Dat is mogelijk, ik ontvang graag uw naw-gegevens, zodat de firmware geüpdatet kan worden. :)

Henk
@Peter B,

Dat is mogelijk, ik ontvang graag uw naw-gegevens, zodat de firmware geüpdatet kan worden. :)

Henk

Ik neem aan dat de klantcode ook goed is http://forum.telfort.nl/images/smilies/smile.png

Klantcode Gegevens genoteerd.
Reputatie 4
Badge +3
@Peter B,

Ik heb de firmware-upgrade voor u aangevraagd.

Henk
Hartelijk dank

@Peter B,

Ik heb de firmware-upgrade voor u aangevraagd.

Henk
Reputatie 4
Badge +3
@Peter B,

Upgrade loopt nu! :)

Henk
Bedankt Henk,
Ik zie dat de firmeware inderdaad BLV.7 is en het belangrijkste, Wake on Lan werkt ook vanaf een WAN IP !
Bedankt voor de snelle service
Reputatie 4
Badge +3
@Peter B,

Geen dank! Veel plezier ermee. :)

Henk
Dag Henk,

Ik zou ook graag de BLV.7 firmware ontvangen voor het gebruik van Wake on WAN. Moet ik nog meer gegevens opgeven of is het geregistreerde IP adres voldoende (ik post dit vanaf mijn telfort verbinding).

Alvast dank!
Badge
Beste webcare team,
ik ben mijn nieuwe modem aan het configgen, maar het apparaat loopt steeds vast. Er staat momenteel de eerste fw V3.10(TUE.4)b1 op. Kunt u een update pushen a.u.b.? Wellicht dat de nieuwste versie beter loopt. Bij voorbaat dank!
Groeten,
- Jason
edit: dit betreft de P-2812HNU-F1. De nieuwste fw (.bin van 18MB) van de ZyXEL site pakt 'ie niet...
Badge
Beste webcare,
Ik heb het eerder gevraagd bij deze nog een keer Ik zou ook graag de BLV.7 firmware wil ontvangen.In afwachting van uw reactie.
groetjes,
Hosni
Badge +2
Beste Webcare Team,

Het is inmiddels een week geleden dat mijn topic open staat, maar niet meer beantwoord word. Daarom nogmaals het verzoek om de firmware BLV.7 te ontvangen.
In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Brendonryan
Zou ik een firmware update kunnen krijgen voor mijn P-2812HNU-F1?
De huidige versie is V3.10(TUE.3)
De firmware van de ZyXEL website (V3.11(TUJ0C0)) lust ie niet.
Bij voorbaat dank
Kan mijn modem ook geupdate worden ?
Alvast veel dank ! Zou graag de wake up lan functie gebruiken voor mijn Nas
Gr. Martijn
Reputatie 4
Badge +3
darwin, Jason, hosni, Brendonryan, Augustinus, Huski,

Ik heb voor jullie een firmware-update aangevraagd. :)

Henk
Alvast bedankt.........zal waarschijnlijk 's nachts gebeuren ?
Laat wel even weten wanneer ie erop staat :)

Goed weekend !

Reageer