beantwoord

Verzoek om vervanging oude modem

• 3 januari 2019
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Badge
Goedenavond,

Ik heb al vele jaren dezelfde modem in gebruik. Betreft een ZyXEL P-2812HNU-F1, serienr. S130Y04056812. Een jaar of 2 geleden op het forum diverse problemen gemeld. Toen o.a. kabel hoofdaansluiting vervangen, wat een tijdje verbetering leek te geven. Er werd me destijds gezien de leeftijd van de modem een nieuwe modem aangeboden, maar het topic was reeds gesloten bij terugkomst van vakantie.

Modem moet met regelmaat gereset worden. Na een reset moeten we vaak nog 5 - 7x resetten voordat alles weer werkt. Ene keer werkt de wifi wel, maar de telefoon en tv niet, dan de wifi niet en de telefoon wel, etc. Na een aantal keren resetten werkt alles weer.

Ik zou graag een nieuwe modem ontvangen.

Alvast bedankt.

Groet,

Robert
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 januari 2019, 11:09

Ik heb je gegevens gevonden, merci. Daarmee heb ik de verbinding nagekeken en die ziet er goed uit. Ik heb je daarom een vervangend modem toegestuurd, deze zal je binnen 2-3 werkdagen ontvangen. Laat je me daarna weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Robay, zo vaak resetten voordat het werkt is niet de bedoeling natuurlijk. Dat is niet hoe de verbinding zou moeten werken. Ik wil voor je kijken wat er precies speelt. Het kan zijn dat het het modem is, maar het kan ook zijn dat de verbinding zelf de oorzaak is. Zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen met je postcode, huisnummer en het klantnummer? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik voor je aan de slag.
Goedemiddag Jasper,

Postcode, huisnummer en het klantnummer zijn toegevoegd aan het profiel.

I hoor graag.

Groet,

Robert
Badge
Schijnbaar heb ik eerder een account onder een andere naam aangemaakt. De gevraagde gegevens zijn toegevoegd aan het Robay account.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb je gegevens gevonden, merci. Daarmee heb ik de verbinding nagekeken en die ziet er goed uit. Ik heb je daarom een vervangend modem toegestuurd, deze zal je binnen 2-3 werkdagen ontvangen. Laat je me daarna weten hoe het daarmee gaat?

Reageer