verzoek firmware update zyxell P-2812HNU-F1

• 30 oktober 2012
  • 10 reacties
  • 6634 keer bekeken

Ik wil graag een firmware update aanvragen dit omdat ik problemen houd met mijn Wifi. Kunnen jullie dit toezeggen?

10 reacties

Ik wil graag een firmware update aanvragen dit omdat ik problemen houd met mijn Wifi. Kunnen jullie dit toezeggen?

en dan natuurlijk de 3.11 en of de nieuwste!
Dank u!
Reputatie 8
Badge +16
Waarom niet meteen versie 4.0?

Lees anders eerst eens even de andere topics over de firmware van de modems die Telfort uitlevert....
Waarom niet meteen versie 4.0?

Lees anders eerst eens even de andere topics over de firmware van de modems die Telfort uitlevert....

Wat ik zei en of de nieuwste dus 4.0 dan graag.

Dankjewel.
Reputatie 8
Badge +17
de laatste versie is "V3.10(TUE.4)-20120807"
de laatste versie is "V3.10(TUE.4)-20120807"

Ok heb er geen verstand van, hoe kan ik deze ergens vinden of moet telfort dit voor me doen?
Reputatie 8
Badge +17
Dat doet de provisioning server van Telfort helemaal zelf...

op een nieuwe aansluiting krijg je de nieuwe firmware meestal de nacht nádat je de modem hebt aangesloten.
als er een nieuwere versie uitgebracht wordt dan worden álle modems voorzien van deze nieuwe versie, maar niet allemaal tegelijk
ok duidelijk dankje
Reputatie 8
Badge +17
welke versie heb je nu dan in de modem?
V3.10(TUE.4)-20120807
Reputatie 8
Badge +16
Ok heb er geen verstand van,

Voor alle duidelijkheid... het was een beetje flauw van mij om een niet-bestaande versie te noemen.

Maar vragen om een firmware-update heeft weinig zin als er geen nieuwere versie is... of als je een probleem ervaart dat niet opgelost wordt in een nieuwere versie.

Als je problemen ervaart met Wifi is het zinvoller om met de Wifi-instellingen te experimenteren... of (als dat niet helpt) desnoods een los draadloos accesspoint te gebruiken.

Reageer