beantwoord

Vervanging ExperiaBox v8

  • 1 april 2020
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste support,

Ik heb al jaren een Telfort internet+tv abbonnement en een Experiobox v8. Ik wil deze graag vervangen door een v10. Is dat mogelijk?

icon

Beste antwoord door jimny 1 april 2020, 15:48

Lees onderstaande link even door en op marktplaats staan genoeg v 10 modems echter het is een gokje of die het wel doen

 

https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @lathouder , Telfort vervangt alléén defecte modems en modems die niet maar aan de eisen van Telfort voldoen, dus ik ben bang dat je verzoek niet gehonoreerd gaat worden.

Waarom zou je een ander modem willen? Werkt de huidige modem niet (meer) goed?

 

Reputatie 1
Badge

Hoi, dank voor je snelle reactie.

Het huidige modem is bijna 3 jaar oud en loopt wel achter qua functionaliteit, zoals 5GHz WiFi. Als trouwe telfort klant blijf ik graag up-to-date :-).

Hoor graag,

HIlco

Reputatie 8
Badge +18

Lees onderstaande link even door en op marktplaats staan genoeg v 10 modems echter het is een gokje of die het wel doen

 

https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @lathouder, zomaar jouw modem omruilen is geen optie. In het topic dat jimny stuurt staat uitgelegd waarom. Ook JanD haakt hier op in. Alleen bij defecten, kan na analysere het modem vervangen worden. 

Reageer