beantwoord

Vervangen Modem en opnames lopen vast tijdens downloaden

• 15 april 2017
  • 34 reacties
  • 1050 keer bekeken

Toon het eerste bericht

34 reacties

We zijn inmiddels 2 werkweken verder, is er inmiddels iets meer bekend?
Problemen zijn er nog altijd met opnames kijken + downloaden (modem werkt overigens prima, oude is retour).

M'n downloads beperken of zo instellen dat ze met 100kb downloaden/uploaden heeft allemaal geen nut.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roy, helaas is er nog niks bekend. Wij zijn nog druk bezig om deze problemen op te lossen. Zodra er meer bekend is laten wij dit weten in dit topic. Excuses voor het ongemak.
Hallo Roy, helaas is er nog niks bekend. Wij zijn nog druk bezig om deze problemen op te lossen. Zodra er meer bekend is laten wij dit weten in dit topic. Excuses voor het ongemak.

Duidelijk, betekend dit ook dat het een breder probleem is of alleen specifiek bij mijn lijn?
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Roy, sorry voor de late reactie. Het is helaas een breder probleem, omdat er meerdere klanten hetzelfde probleem hebben. Zodra er meer bekend is, laat ik je dat direct weten!
Inmiddels al iets meer bekend? Probleem loopt toch al enkele maanden nu.
Betaal wel de volle mep voor een dienst die ik niet echt optimaal kan benutten nu 😕
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roy, zie privébericht.
Hallo Roy, zie privébericht.

Thanks, ben blijkbaar gebeld maar toen was ik lekker op vakantie :)
Heb m'n nummer achtergelaten dus hoor het wel..

p.s. met het modem sinds vervanging overigens geen enkele problemen meer gehad ^^
Reputatie 8
Badge +16
Fijn dat de problemen nu verleden tijd zijn en bedankt voor het melden. 🙂
Fijn dat de problemen nu verleden tijd zijn en bedankt voor het melden. :)

Alleen de problemen met mijn modem zijn opgelost (ticket heeft 2 problemen), het download probleem heb ik nog altijd.

Vandaag tijdens m'n werk gebeld dus had niet de mogelijkheid te antwoorden, ik zal zelf wel contact opnemen wanneer het uitkomt. Anders blijven we elkaar mis lopen 🙂

Reageer