Verschillen oude [ voor Januari 2015] glasvezel abonnement en nieuwe glasvezel abonnement

• 5 februari 2015
  • 0 reacties
  • 834 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb mezelf deze ochtend even ingelezen wat de oude en nieuwe glasvezel inhoud,
Op dit moment heb ik de oude vorm met het opnemen en onbeperkt bellen pakket, ik heb ook coax.

Met het nieuwe zou ik €1,- meer gaan betalen per maand maar ook het voordeel dat onbeperkt bellen 2 maanden gratis is dus €30 verdiend en 2 digitale ontvangers erbij in.
Tv kijken op laptops tablets en mobiele telefoons zit er ook bij
Maar verlies is de coax aansluitingen op overige tv`s, wat ik evt weer kan oplossen door tv nr 3 t/m 5 [ meer kan niet] voor €4 per maand kan bijbestellen.
Wel moet ik een soort van splitter kopen als ik niet meer dan 2 tv`s aansluit [ bij 3 of meer krijg je die van Telfort ondanks dat je die met 2 al nodig heb]

De verschillen zijn we vrij heftig vind ik,
met nieuwe gaat coax dus weg, dus geen normale radio aandoen en spelen meer, maar alles via kastje en geen rechtstreekse verbinding met mijn receiver meer.
Ook zijn er veel zenders die weggaan en maar 3 die erbij komen.

Die weggaan zet ik even op een rijtje:

Videoland trailers
Pebble tv
Slam!tv
Tv oranje
Schlager tv
192 tv
Brava
Familie7
Ndr fernsehen
TVE
Rai uno
Salland tv
Focus tv
en Betuwe tv

En erbij met nieuwe glasvezel komt:

Disney channel
Disney XD
KPN extra tv

Ik moet met de nieuwe allemaal UTP kabels gaan leggen naar elke tv die in aangesloten wilt hebben [ is nu coax] en ik zit met 3 ci+ apparaten die overbodig worden] of ik moet een dure draadloos iets kopen van €85 en dan kan je maar 3 tv`s aansluiten + €4 per maand vanaf tv nr 3/5

En iedereen in huis moet ineens naar een witte afstandsbdiening zoeken ipv een zwarte :P

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, als er dingen zijn die niet kloppen laat t me dan graag weten want dit is zoals ik nu opgezocht heb op de Telfort site en via de klantenservice te horen heb gekregen.

Ik moet even bedenken wat ik ga doen, tips zijn erg welkom

Nog iets gevonden, als je onbeperkt bellen NL afsluit voor €15 pmnd dan kan je wisselen tussen bellen standaard en onbeperkt, voor standaard betaal je €2.50 😞 terwijl je als je niks afsluit dat gewoon bij je abonnement zit dus waarom €2.50 betalen????

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer