Ik zit nu met 4 mobiele abonnementen bij Telfort , ook heb ik Internet+vaste tel+ Tv bij Telfort incl 2 Tv ontvangers .En last but not least 1 mobiel abonnement bij KPN .Nu is mijn vraag dan ook al mijn abonnementen gaan automatisch over naar KPN waardoor ik uiteindelijk 5 mobiele abonnementen heb bij KPN + het Internet all-in pakket . Maar behoud ik bij de verplichte overname ook mijn 2 tv ontvangers incl opname mogelijkeid en de verdubbelaar op alle 4 abonnementen nl 1 is uit mij zelf afgesloten bij de KPN ik weet nl niet over daar ook de verdubbelaar van toepassing is. voor mij is het allemaal wat onoverzichtelijk inzake wat win je en wat verlies je als alles onder het dak van KPN gaat huishouden . Er is altijd een mogelijkheid om over te stappen naar een andere provider . Zeker wat betreft het trage internet van KPN is dat een issue die een rol speelt . wie heeft een goede leidraad voor mij ?
Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid
Beste antwoord door JanD
Hallo
Als je 1 of meerdere mobiele abo's bij Telfort had, zijn die op 26 januari 2020 automatisch overgezet naar KPN onder dezelfde Telfort voorwaarden en -prijzen, dus alles blijft hetzelfde.
Het mobiele KPN-abo staat heeft zijn eigen KPN-voorwaarden en prijzen. Toen je het mobiele KPN-abo afsloot heb je waarschijnlijk aan kunnen geven dat je met mobiel en thuis óók al klant bent van Telfort en daardoor een vorm van (combinatie)-korting hebt gekregen.
Het thuisabo van Telfort wordt medio dit jaar omgezet naar KPN, ook onder dezelfde Telfort-voorwaarden en -prijzen.
Als je nu in plaats van automatisch bewust je thuis-abo omzet naar een KPN-abo raak je jeTelfort-voordelen en -prijzen kwijt inclusief je email-account(s) en val je onder de KPN-voorwaarden en -prijzen.
Laat je het allemaal t.z.t. automatisch gebeuren behoud je je voordelen en e-mail-account(s).