beantwoord

Verplicht overgestapt van Concepts naar Telfort. Nu geen FTP meer

• 15 april 2015
  • 4 reacties
  • 573 keer bekeken

Sinds ik ben overgestapt van Concepts naar Telfort kan ik mijn (concepts-) ftp server niet meer benaderen. Op de Telfort site kan ik geen ftp-gegevens vinden. Wie weet de juiste instellingen?
icon

Beste antwoord door Roderik 15 april 2015, 16:58

@Xerberoz,

Zoals je ziet heb ik ondertussen mijn reactie aangepast. Ik kreeg inderdaad net het antwoord dat we dit niet meer ondersteunen. Jammer!

Roderik
Bekijk reactie

4 reacties

Als je bij een bedrijf weg gaat, dan is het inderdaad logisch dat je niet meer gebruik kunt maken van de diensten van dat bedrijf.
Je zult je servergegevens dus ergens anders onder moeten brengen.
Reputatie 1
@Xerberoz,

Welkom op dit forum!

Het beheren van een ftp-server behoorde onder Concepts tot de mogelijkheden maar helaas ondersteunt Telfort die dienst niet. Concepts klanten zouden bij de overgang naar Telfort hierover geïnformeerd moeten zijn.

Roderik
Hallo Roderik,

Ik maak gebruik van de ftp-server van concepts, telfort heeft volgens de helpdeskmedewerker geen ftp

@Xerberoz,

Welkom op dit forum!

Even voor de duidelijkheid, maak je gebruik van de ftp-server van Concepts of maak je gebruik van een eigen ftp-server?

Roderik
Reputatie 1
@Xerberoz,

Zoals je ziet heb ik ondertussen mijn reactie aangepast. Ik kreeg inderdaad net het antwoord dat we dit niet meer ondersteunen. Jammer!

Roderik

Reageer