beantwoord

Verlenging Telfort Thuis abonnement

• 30 mei 2019
  • 10 reacties
  • 314 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb mijn abonnement verlengd, maar kreeg een mail we zullen U missen, jammer dat U weg bent bij ons. Volgens mij is hier duidelijk een vergissing in het spel, Heel graag een reactie. Groetjes Hanneke
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 31 mei 2019, 12:30

Hallo @hanneke31. Van harte welkom hier. Gek dat je bericht hebt gehad dat je abonnement wordt stopgezet. Ik zie dat @JanD je al op weg heeft geholpen, maar ik heb wel nog even je abonnement erbij gepakt. Voor de zekerheid. 🙂

Ik zie dat je op 2 mei hebt gebeld om je abonnement te verlengen. Je hebt een bevestiging per e-mail ontvangen van de verlenging. Het bericht dat je ons gaat verlaten heb je ontvangen, omdat wij op 6 mei bericht kregen van een andere provider dat je daar een aanvraag hebt gedaan. Klopt het dat je die aanvraag inmiddels hebt geannuleerd? Ik zie namelijk geen opzegging terug aan onze kant.
Bekijk reactie

10 reacties

Hallo @hanneke31 , wat heb je geprobeerd te verlengen, een mobiel abo of een thuis abo?
Reputatie 1
mijn thuis abo.
Hallo @hanneke31 ,
je thuisabo hoef je niet te verlengen, dat loopt gewoon vanzelf door na je vaste jaarcontract, alleen kun je nu per maand opzeggen.
Zou je iets aan je thuisabo willen wijzigen dan kun je dat in MijnTelfort doen.
Heb je nog vragen, stel ze gerust.
Reputatie 1
Ik had het telefonisch verlengd, omdat mijn contract afliep, blijft het toch vreemd dat ik die mail krijg, maar ik zie dit als een niet bedoelde mail. Dank voor je reactie.
Hallo @hanneke31 , wacht anders de reactie van een moderator morgen even af, die kan in de systemen kijken en eventueel de boel recht zetten.
Zorg er s.v.p. wel voor dat de relevante gegevens zoals postcode/huisnummer en klantnummer in het privé-deel van je profiel staat als leidraad voor de moderator.
Reputatie 1
ok is prima, ik wacht het af. Dank je wel.
Hallo @hanneke31 Graag gedaan en fijne dag verder.☺
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @hanneke31. Van harte welkom hier. Gek dat je bericht hebt gehad dat je abonnement wordt stopgezet. Ik zie dat @JanD je al op weg heeft geholpen, maar ik heb wel nog even je abonnement erbij gepakt. Voor de zekerheid. 🙂

Ik zie dat je op 2 mei hebt gebeld om je abonnement te verlengen. Je hebt een bevestiging per e-mail ontvangen van de verlenging. Het bericht dat je ons gaat verlaten heb je ontvangen, omdat wij op 6 mei bericht kregen van een andere provider dat je daar een aanvraag hebt gedaan. Klopt het dat je die aanvraag inmiddels hebt geannuleerd? Ik zie namelijk geen opzegging terug aan onze kant.
Reputatie 1
Hallo Natasja, Het klopt die is inderdaad geannuleerd. Dank je wel voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +9
Goed om te lezen dat dat is gelukt! Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Reageer