beantwoord

Verlenging

• 9 januari 2020
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 1

Binnenkort heb ik er weer een jaar opzitten. Ik zie dat een aantal mensen nog steeds (telefonisch -helaas kan nummer niet meer terugvinden) hebben verlengd bij Telfort met een korting. Ik neem aan dat ik dan een nieuw jaarcontract moet afsluiten, wat geen probleem voor mij is.

Maar ik heb op dit moment gratis het uitgebreid TV pakket. Mijn vraag is of dat blijft bestaan of dat ik daarvoor moet gaan betalen.

icon

Beste antwoord door JanD 9 januari 2020, 20:00

Hallo @Hogebrugster , in aanvulling op @jimny , bij een verlenging van je thuisabo kun je weer een leuke korting afspreken en het is of/of en niet en/en, dus maar één keer een voordeel, dan moet je zelf kijken wat voor jou het zwaarste weegt.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je verlengd ben je dat uitgebreid Tv pakket kwijt 

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Hogebrugster , in aanvulling op @jimny , bij een verlenging van je thuisabo kun je weer een leuke korting afspreken en het is of/of en niet en/en, dus maar één keer een voordeel, dan moet je zelf kijken wat voor jou het zwaarste weegt.

Het uitgebreide tv pakket gaat je dan € 5,00 kosten als je dit wil houden dus afwegen of de kanalen dit pakket dat waard zijn. De korting moet dan substantieel opwegen tegen de € 60,00 dat dit je op jaarbasis gaat kosten.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Hogebrugster, wat de heren hierboven zeggen klopt inderdaad. Als je verlengt ga je akkoord met nieuwe voorwaarden. Het gratis uitgebreide pakket is daar geen onderdeel meer van. Verlengen is ook niet gebruikelijk, normaal loopt het abonnement gewoon door. 

In aanvulling op Bart bij KPN gaat dit niet meer lukken. Je krijgt maar 1 keer een nieuwe klanten korting.

Reageer