beantwoord

Verlengen internet en tv

• 6 november 2019
  • 23 reacties
  • 250 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag Telfort, 

Mijn contract voor Internet en TV is vorige week (30 oktober) afgelopen. Is het nog mogelijk om dit te verlengen, of kom ik dan onder de voorwaarden en naam van KPN (hussel) terecht, wat ik toch eigenlijk echt niet zie zitten. 

icon

Beste antwoord door JanD 6 november 2019, 20:33

Hallo @zandbergena , ik kreeg net van een moderator deze link om te kijken wat er mogelijk is:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2/terugbellen-bij-opzeggen-telfort-thuis.htm

Bekijk reactie

23 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @zandbergena , een thuis-abonnement hoef je niet te verlengen, dat loopt stilzwijgend door met een maand opzegtermijn i.p.v. een vast jaarcontract.

Je kunt gewoon bij Telfort blijven onder de huidige voorwaarden en niemand verplicht je om naar KPN over te stappen.

Reputatie 1

@JanD dat weet ik. Ik verleng alleen elk jaar, zodat ik opnieuw gebruik kan maken van de dan geldende aanbieding. Ik ben nu alleen benieuwd of Telfort nog in staat is een aanbieding te doen.

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @zandbergena , bijbeen thuisabo krijg je in de regel alleen de 1e maal een welkomstaanbieding, verder niet, soms helpt dreigen met opstappen dat een provider nog 1 keer iets doet, maar het is niet de normale gang van zaken.

KPN heeft nu de 1e 4 maanden thuisabo met 50% korting.

Ik weet niet of je bij Telfort nog iets kunt met je abo, maar dat weet een moderator uiteraard wèl.

Reputatie 8
Badge +17

Wachten op een moderator heeft geen zin omdat ze niet over verlengingen met eventuele kortingen etc gaan, je kunt het beste bellen met de klantenservice 

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @zandbergena , ik kreeg net van een moderator deze link om te kijken wat er mogelijk is:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2/terugbellen-bij-opzeggen-telfort-thuis.htm

Mijn abonnement 'loopt’ al even maar ik heb altijd wel een nieuwe aanbieding met korting gekregen.
Of dit nog het geval is, weet ik niet.

Je kunt je inderdaad terug laten bellen via de link van JanD.

Realiseer je wel, indien van toepassing, je dingen kunt kwijtraken.
Je gaat immers een nieuw abonnement aan.

Als voorbeeld: Heb je nu bv. glasvezel met 50/50, dan wordt dat 50/5.
Of heb je nu ook TV met het uitgebreide pakket gratis, dan vervalt dat ook.
Je gaat dan dacht ik €5,00 p.m. daarvoor betalen.
Ik weet zo even niet wat er nog meer veranderd is.

Indien dit niet van toepassing is, of je bent bereid om dit verlies te nemen,
dan ligt de keuze uiteraard bij jezelf.

Reputatie 1

Ik wil wel eens horen of Telfort nog wat te bieden heeft, bedankt voor de info. Ik heb via de link een terugbelverzoek ingediend. 

Reputatie 8
Badge +7

Ik wil wel eens horen of Telfort nog wat te bieden heeft, bedankt voor de info. Ik heb via de link een terugbelverzoek ingediend. 

Hallo @zandbergena , laat je ons s.v.p. de afloop even weten.

Dan weten we hoe het werkt voor een volgende keer en weten we ook

of je dan meteen bij KPN uitkomt of toch nog  Telfort.

Reputatie 8
Badge +9

Hoi @zandbergena, ik zie dat je al goede uitleg en adviezen gekregen hebt van verschillende behulpzame forumgebruikers, daar ben ik blij mee :relaxed: Ik heb er weinig aan toe te voegen, behalve dat de link om je terug te laten bellen de beste manier is om de mogelijkheden voor je contract te bespreken.

We horen graag of het is gelukt en ook als je vragen hebt.

Reputatie 1

Binnen 2 minuten na mijn terugbelverzoek werd ik al gebeld door Telfort, lekker snel en goed bezig dus.  Wat @mandy zegt is bij mij ook altijd het geval geweest, ik was dan ook benieuwd of Telfort nog wat kon aanbieden. De conclusie is dat ik nog lekker een jaartje bij Telfort blijf met een mooie aanbieding. Alle lof voor Telfort dus!

Reputatie 1

Ik zie dat ik mijn eigen antwoord als beste antwoord heb gemarkeerd. Is natuurlijk een foutje ;)

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @zandbergena , bedankt voor de terugkoppeling. Je hebt nu wèl weer een jaarcontract neem ik aan?

Reputatie 1

@JanD klopt inderdaad, voor 1 jaar vast gelegd.

Reputatie 8
Badge +17

@JanD ik heb dezelfde ervaring gehad toen ik 6 maanden geleden verlengde en 6 maanden 15 euri korting kreeg en zonder dat ik er voor hoefde te schooien, dus mijn advies is voor jou gratis niet geschoten is altijd mis

Reputatie 3
Badge

Vreemd: ik probeer me via bovenstaande link te laten terugbellen, maar de knop is uitgeschakeld.

Ed W, misschien een hapering?
Ik kreeg net wel gewoon met de link de website

Reputatie 8
Badge +7

Bij mij doet de link het ook gewoon.

Reputatie 3
Badge

@JanD  en @mandy: Bedankt voor jullie reactie, want nu weet ik dat het ergens bij mij moet liggen. Ik heb het geprobeerd met Firefox en met Edge en in beide is de knop gedeactiveerd.

Ik blijf het proberen!

Reputatie 8
Badge +17

Vul je wel een mobiel nummer in wat in gebruik is bij Telfort en als het niet lukt met de knop dan kun je de klantenservice ook bellen

Reputatie 3
Badge

@jimny: De link werkt bij mij wel, maar de knop “Bel mij terug” niet.

Nu kan ik uiteraard ook de klantenservice bellen, maar ik wil het hoe en waarom weten wat de oorzaak is dat het bij mij niet werkt. Dus ik blijf het e.e.a. proberen. Karakterfoutje van me. :persevere:

Reputatie 8
Badge +17

@Ed W. Ik heb een pm naar je gestuurd

Reputatie 3
Badge

Uiteindelijk is het gelukt: in Firefox met de cursor op de knop “Bel me terug” gaan staan, met rechtermuisknop “Element inspecteren” aangeklikt. En vreemd: de knop stond op disabled. Dit veranderd in enabled en de knop “Bel me terug” aangeklikt. Dit werkte. Waarom de knop op disabled stond is me een raadsel, maar ga ik verder bekijken.

Overigens ben ik binnen een paar seconden teruggebeld en heb ik naar alle tevredenheid mijn contract op de zelfde voorwaarden die ik had kunnen verlengen. Telfort medewerkster bedankt: ik ben uitermate vriendelijk en correct geholpen.

Mandy, JanD en jimny bedankt voor het meedenken en aanbod!

Reputatie 8
Badge +9

Goedemorgen allen! 

@zandbergena Fijn om te horen dat het zo snel gelukt is én dat je nog een jaar bij ons blijft, dankjewel dat je het ons hier ook laat weten :blush:

@Ed W. Ik zie dat er fanatiek met je meegedacht en -gezocht is, super. Helemaal fijn dat je uiteindelijk de oorzaak gevonden hebt, en dat het ook bij jou gelukt is! :grinning:

Reageer