beantwoord

verificatiefout bij aanmelden op wifi van router zyxel p-2812hnu-f1

• 23 april 2019
  • 10 reacties
  • 434 keer bekeken

Sinds gisteren is mijn wifi verbinding uitgevallen en kan ik geen apparaat meer opnieuw op mijn Wifi aanmelden. De melding "verificatiefout, toegang geweigerd" verschijnt. Restart werkt niet, ook wifi uit en aanzetten in router-menu geeft geen resultaat. Na vele jaren trouwe dienst heeft mijn router het volgens mij opgegeven. Vast internet LAN werkt gewoon naar behoren.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 april 2019, 08:28

Hoi @sp644157, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan dat de WiFi ermee opgehouden is. Ik vermoed hetzelfde als wat je zelf ook al dacht, dat het modem met pensioen kan. De nieuwe heb ik dan ook voor je aangevraagd en komt binnen twee werkdagen jouw kant op. Ik hoor graag hoe deze zijn werk doet.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Wat je nog kunt proberen is op het betreffende apparaat het netwerk 'vergeten' en dan opnieuw verbinden.
Om welk modem gaat het overigens?
Reputatie 8
Zoals in het onderwerp als titel beschreven: Router ZyXEL P-2812HNU-F1

Ik denk dat de router "op is" (begin van het einde).
Zoals zovele exemplaren inmiddels van dit model.
Op drie mobiele apparaten geen wifi aan te koppelen. "vergeten" en opnieuw aanmelden met ssid inlognaam geprobeerd natuurlijk. Als het, tot gisteren een goed werkend wifi netwerk is en dit stopt in een keer, is het volgens mij een storing in de router/. Heb deze Zyxel volgens mij vanaf juni-2012. Het wordt tijd voor een nieuwe dus....
Reputatie 8
Vul alvast aanvullende gegevens van abonneenummer, postcode + huisnummer in bij je forum-profiel, in de niet openbare regels.
Heeft webcare meteen een link om wie het gaat om je een andere modem/router toe te sturen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @sp644157, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan dat de WiFi ermee opgehouden is. Ik vermoed hetzelfde als wat je zelf ook al dacht, dat het modem met pensioen kan. De nieuwe heb ik dan ook voor je aangevraagd en komt binnen twee werkdagen jouw kant op. Ik hoor graag hoe deze zijn werk doet.
Beste Bart, bedankt voor jouw reactie, ik laat van mij horen zodra ik het modem heb geïnstalleerd.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Ik ben erg benieuwd.
Beste Bart. Wanneer kan ik het nieuwe modem verwachten? Krijg ik daarvan eerst nog een track &trace mail? Alvast bedankt voor jouw antwoord.
Hallo Bart, vanmiddag toch nog het nieuwe modem ontvangen. Geïnstalleerd en weer prima WIFI op mijn mobiele apparaten. Het oude modem komt jullie kant op. Bedankt voor de snelle service.
Reputatie 8
Badge +11
Top dat deze toch nog bezorgd is en ook nog eens goed werkt. 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling en mocht je nog weer vragen hebben, dan zien wij graag weer een topic verschijnen.

Reageer