beantwoord

Verhuizing telefonisch doorgegeven, na meer dan een week nog geen bevestiging ontvangen?

• 9 maart 2017
  • 4 reacties
  • 665 keer bekeken

Hallo, Ik heb meer dan een week geleden telefonisch doorgegeven dat ik ga verhuizen (ons eerste koophuis, hoera!) en dat uiteraard internet mee moest verhuizen. Verder wilde ik ook meteen upgraden naar glasvezel, wat geen enkel probleem was. En ik heb zelfs de eerste 3 maanden gratis aangeboden gekregen! Helemaal te gek, maar nu iets meer dan een week later en ik heb nog geen bevestiging ontvangen, en een installateur mbt de glasvezel-installatie zou contact met mij opnemen, maar daar heb ik ook nog niks van gehoord. We verhuizen zaterdag, en ik begin bang te worden dat ik alweer in de problemen ga komen met internet door een verhuizing. Het is jammer genoeg niet de eerste keer. Overall topservice, maar het verhuizen blijft schijnbaar een lastige ^^

Als iemand mij hier snel verder mij zou kunnen helpen, graag!

Met vriendelijke groeten,

Niek Cornelissen
icon

Beste antwoord door Leon 28 maart 2017, 11:53

Hallo Niek,

Ik zie dat de verbinding gisteren is opgeleverd. Ik zie ook dat je case in behandeling is bij de collega's van Klantrelaties. Zij zullen telefonisch contact met je opnemen voor de afhandeling.

Laat je het me weten als jullie elkaar gesproken hebben?
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Dit forum is een online service van Telfort dat betekent dat de topics op volgorde van binnenkomst worden behandeld en ik vrees voor je dat er iets niet goed is gegaan het snelst is om met de helpdesk te bellen of via het twitteraccount van Telfort.

Heb je op je nieuwe adres misschien al iets binnengekregen
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Niek, welkom op ons forum!

Allereerst natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je eigen huis! :D

Laat me voor je nakijken wat de status van de verhuizing is. Laat hiervoor je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN achter in een privébericht.

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Niek,

Ik zie dat de verbinding gisteren is opgeleverd. Ik zie ook dat je case in behandeling is bij de collega's van Klantrelaties. Zij zullen telefonisch contact met je opnemen voor de afhandeling.

Laat je het me weten als jullie elkaar gesproken hebben?
Reputatie 5
Badge +1
Hi Niek, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!