Hallo, Ik heb meer dan een week geleden telefonisch doorgegeven dat ik ga verhuizen (ons eerste koophuis, hoera!) en dat uiteraard internet mee moest verhuizen. Verder wilde ik ook meteen upgraden naar glasvezel, wat geen enkel probleem was. En ik heb zelfs de eerste 3 maanden gratis aangeboden gekregen! Helemaal te gek, maar nu iets meer dan een week later en ik heb nog geen bevestiging ontvangen, en een installateur mbt de glasvezel-installatie zou contact met mij opnemen, maar daar heb ik ook nog niks van gehoord. We verhuizen zaterdag, en ik begin bang te worden dat ik alweer in de problemen ga komen met internet door een verhuizing. Het is jammer genoeg niet de eerste keer. Overall topservice, maar het verhuizen blijft schijnbaar een lastige ^^
Als iemand mij hier snel verder mij zou kunnen helpen, graag!
Met vriendelijke groeten,
Niek Cornelissen
icon
Beste antwoord door Leon 28 maart 2017, 11:53
Hallo Niek,
Ik zie dat de verbinding gisteren is opgeleverd. Ik zie ook dat je case in behandeling is bij de collega's van Klantrelaties. Zij zullen telefonisch contact met je opnemen voor de afhandeling.
Laat je het me weten als jullie elkaar gesproken hebben?
Bekijk reactie