beantwoord

Verhuizing naar adres met glasvezel

• 15 april 2019
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Hallo,

Binnenkort ga ik verhuizen, en werd ik er op geattendeerd dit tijdig door te geven. De mensen van het huis waar ik straks in ga hebben tegen mij gezegd dat zij geadviseerd zijn door hun eigen internetprovider om alles mee te nemen i.v.m. glasvezel aansluiting(?). Ik zit zelf waar ik op het moment nog woon zonder een glasvezel aansluiting.

Ik heb TV & Internet van Telfort. Zijn er nog stappen die ik moet ondernemen zodat ik daar ook meteen TV & internet heb? Of kan ik gewoon aansluiten en 't zou moeten werken?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Galdor68 15 april 2019, 11:01

Als je de verhuisoptie via de site gebruikt zou op telefoon na alles op de gewenste datum meteen moeten werken. Internet en TV via Glasvezel is voor Telfort een ander product dan via DSL dus houd er rekening mee dat je een nieuw jaar contract krijgt met de nieuwe huidige voorwaarden en diensten.

Het belangrijkste bij glasvezel is dat op dat nieuwe adres de NT het glaskastje hangt. Daar sluit je dan je Experia op aan.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verhuizen-binnen-nederland-2.htm
Bekijk reactie

2 reacties

Als je de verhuisoptie via de site gebruikt zou op telefoon na alles op de gewenste datum meteen moeten werken. Internet en TV via Glasvezel is voor Telfort een ander product dan via DSL dus houd er rekening mee dat je een nieuw jaar contract krijgt met de nieuwe huidige voorwaarden en diensten.

Het belangrijkste bij glasvezel is dat op dat nieuwe adres de NT het glaskastje hangt. Daar sluit je dan je Experia op aan.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verhuizen-binnen-nederland-2.htm
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @pantrofl, ik kan me voorstellen dat je je verhuizing goed geregeld wilt hebben 🙂 Goed dat je je vragen hierover stelt, we helpen je graag op weg.

Op de pagina die Galdor hierboven deelde staat veel informatie, je kan online de verhuizing doorgeven of je hierover laten terugbellen. Als je de verhuizing in ieder geval een maand voordat je gaat verhuizen aan ons doorgeeft, zorgen wij dat alles op tijd werkt op je nieuwe adres 🙂 Als je daar bijvoorbeeld extra of andere apparatuur voor nodig hebt, stellen we je daarvan op de hoogte en zorgen we dat je die op tijd ontvangt.

Alvast veel succes gewenst met de verhuizing! Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer