beantwoord

Verhuizing gaat niet goed

• 9 december 2018
  • 11 reacties
  • 302 keer bekeken

ik heb jullie 26 november gebeld om te melden dat ik bij anders adres woon. Jullie hebben mij informeerde dat ik jullie klant zal kunnen blijven en binnen 1 week zal ik internet / televisie hebben . Jullie hebben ook gezegd dat ik nieuw modem zal krijgen door dat mijn verouder was.
Mik ging akkoord . Nieuw contract met jullie gemaakt .

Sinds toen heb ik nog geen internet /televisie of een nieuw modem gezien . Ik heb jullie zo vaak gebeld ( minimaal 6 keer ) . Ik krijg elk keer verschillen informatie over de situatie . Uiteindelijk hebbik besloten om naar een van jullie winkels te rijden ( half uur moest ik tijden ) om te proberen duidelijk informatie te krijgen . Jullie mederwerker heeft bericht naar jullie gestuurd en ik kreeg geen reactie van jullie .
Vaandag krijg ik een email van jullie dat zeg dat ik nog twee weken zal moeten wachten . Hoe kan dat ? Ik vind ecth niet klantvriendijk deze situatie !
Ik heb puber thuis dat dagelijks internet moet gebruiken om te kunnen studeren , hij haal nu slechter cijfers door deze situatie .
Ik ben jullie klant zo lang , ik heb nooit gedacht dat zo iets zal gebeuren anders had ik direct van proveider verander .
Ik verwacht een dat jullie een vergoeding zal geven is at minst wat jullie zal kunnen doen .

Als jullie geen internet / televisie niet kunnen proveider bij de nieuw adres moest jullie direct zeggen bij de eerst gesprek . Jullie hebben bij jullie pc gecontroleerd maat toch ging iets mis .

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 december 2018, 14:31

Hoi Csosaraiva, welkom op het Forum. Ik lees dat je bent verhuisd, voor het nieuwe adres heb je afspraken gemaakt met een nieuw contract. Je zou een nieuw modem krijgen en binnen een week internet. Dit is alleen niet het geval. Dat is niet fijn. Nu wil je graag weten hoe de situatie er voor staat.

Je geeft aan dat het nog even duurt voordat de verbinding actief wordt. Ik wilde graag nakijken ho het precies zit. Ik ben nu heel benieuwd of je een nieuwe aanvraag hebt gedaan met mijn collega of een verhuizing hebt doorgevoerd. Als je een verhuizing hebt doorgevoerd, zou je dan nog jouw oude postcode + huisnummer en naam van de contractant aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dit mag onder het kopje Extra informatie, alleen voor ons zichtbaar. Dan ga ik kijken hoe het ervoor staat. Ik hoor graag in een reactie in dit topic als je het adres hebt toegevoegd.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Csosaraiva, welkom op het Forum. Ik lees dat je bent verhuisd, voor het nieuwe adres heb je afspraken gemaakt met een nieuw contract. Je zou een nieuw modem krijgen en binnen een week internet. Dit is alleen niet het geval. Dat is niet fijn. Nu wil je graag weten hoe de situatie er voor staat.

Je geeft aan dat het nog even duurt voordat de verbinding actief wordt. Ik wilde graag nakijken ho het precies zit. Ik ben nu heel benieuwd of je een nieuwe aanvraag hebt gedaan met mijn collega of een verhuizing hebt doorgevoerd. Als je een verhuizing hebt doorgevoerd, zou je dan nog jouw oude postcode + huisnummer en naam van de contractant aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dit mag onder het kopje Extra informatie, alleen voor ons zichtbaar. Dan ga ik kijken hoe het ervoor staat. Ik hoor graag in een reactie in dit topic als je het adres hebt toegevoegd.
Al vast bedank voor uw reactie .
ik heb gisteren besloten om de abonnement bij jullie op te zeggen. Te lang zonder jullie dienst geweest. Zo als ik eerder heb doorgegeven ik heb jullie zo vaak gebeld... en elke mederwerker had een verschillend verhaal en tijd ging door zonder dat de probleem opgelost was .
Gisteren alweer jullie gebeld en alweer een probleem gehad ... mederker had gezegd dat ik direct de contract had opgezegd bij jullie .
Vandaag email gekregen waar stond dat abonnement nog bij mijn oude adres zal lopen . Ik vind heel erg jammer dat alles zo gaat .
om 12 .25 uur vandaag jullie voor zo veel keer gebeld 🙁 om alweer te melden dat de informatie van de email fout was .
Mederwerker ging mij helpen ... ik heb de informatie gekregen dat jullie per direct mijn contract zal annuleren en dat ik een bevestiging zal krijgen . Tot nu nog niet gekregen .ik vraag me af als er alweer iets fout is gegaan .
Jullie zouden dan een doos sturen waar ik de modem terug zal kunnen sturen. Ik vraag me ook af welk adres zullen jullie de doos sturen ? Mijn oude? Daar woon ik niet meer zo als jullie weten .

Betaling ging gewoon door maar jullie service niet . Zo ervaring heb ik nooit gehad .
iedereen Om mij heen vind het zo raar dat telfort zo met klanten omgaat. En dat ik nog de maand december moest betalen zonder dat ik gebruik van jullie dienst heb gemaakt door dat Jullie een fout hebben gemaakt
Reputatie 8
Badge +12
Ik begrijp dat het allemaal niet helemaal goed gaat. Je hebt hierover meerdere malen contact gehad, alleen de bevestiging van de opzegging is nog niet verwerkt helaas. Ik heb even gekeken hoe het ervoor staat en zie inderdaad nog geen opzegging in het systeem staan. Ik zie wel dat er contact is geweest over de opzegging. Deze is dus alleen nog niet doorgevoerd. 😞 Ik zie wel dat mijn collega dit heeft doorgezet dat de opzegging nog verwerkt gaat worden. Dit gaat ook gebeuren, ik heb voor de zekerheid nog even voor je gebeld namelijk. Het wordt snel opgepakt en dan zal je de bevestiging snel ontvangen.
Bedank voor uw reactie .
Fijn dat uw heeft gebeld.heel erg bedank .
Uw collega’s hebben mij gezegd dat 2 werk dagen zal duren . 2 dagen zijn al voorbij.
ik vraag me af wat hebben hun tegen uw gezegd ? Hoe lang zal ik nog zal moeten wachten ?
Straks krijg ik alweer een rekening en dat is niet de bedoeling . Ik zit ongerust situatie door dat Telfort niet op afspraken naar komt . 😞
gisteren kreeg ik email van jullie dat contract opgezegd word per 14 januari .
Mij kan gewoon niet geloven hoe alles met Telfort gaat .
ik moest alweer bellen ( alweer kosten )
deze keer de verhaal van de medewerker is dat volgend factuur ik niet zal moeten betalen .
Hoe kan iemand Telfort geloven , vertrouwen ?!
Ik heb zo veel stres met Telfort maand december tot nu toe .
Dat ik nog maand december moet betalen zonder te kunnen van jullie service gebruiken vind ik belachelijke .
op deze manier verlies jullie klanten . De word van mensen gaan door en door .
ik dacht in de eind van alles wat ik met jullie moest mee maken dat jullie mij zal vergoeden . Blijkbaar jullie vergoed is 14 dagen van de maand januari !!
ik moet eerst zien en geloven .
op die moment geloof ik niks meer van .
Reputatie 8
Badge +12
Ik zie dat de opheffing inmiddels is doorgevoerd. Dat is toch fijn. Alleen deze is pas ingevoerd per januari. Excuses daarvoor want deze zou per direct stopgezet moeten worden. Ik zie dat je daar contact over hebt gehad en dat mijn collega de kosten van januari heeft vergoed. Dit moet goed komen. Ik lees dat je sceptisch bent, maar alles staat netjes gelogd.
is zo ver !!!! Factuur is binnen en staat per 31 december moet ik betalen .
wat vind uw zelf van ?
Kan toch niet

Reputatie 8
Badge +12
Het klopt inderdaad dat deze factuur nog zou komen. dit omdat er opgezegd is per januari. Ik zie echter dat er wel een vergoeding is doorgevoerd van 41 euro. Deze bedragen zullen nog tegen elkaar weggestreept gaan worden zodat deze op 0 uit komt. Het komt goed.
Het klopt inderdaad dat deze factuur nog zou komen. dit omdat er opgezegd is per januari. Ik zie echter dat er wel een vergoeding is doorgevoerd van 41 euro. Deze bedragen zullen nog tegen elkaar weggestreept gaan worden zodat deze op 0 uit komt. Het komt goed.
Wat bedoel je er mee?
Eerst zal ik de factuur wel moeten betalen ?
als het zo is had ik er niet op gerekend.
ik had van uw collega gehoord dat ik wel de factuur zal krijgen maar op de factuur zal alles kloppen . Het Bedrag zal in totaal 0 zijn .
Nu zie ik dat het anders is gegaan dan is het normaal dat ik meer informatie zal willen hebben
Reputatie 6
Badge +4
@Csosaraiva je hoeft het niet te betalen zoals ik het lees.
De kosten op de factuur (41 euro) en de vergoeding (41 euro) worden met elkaar verrekend zodat het eindbedrag op 0 komt.
Reputatie 8
Badge +12
Je hoeft het inderdaad niet eerst te betalen. Er stond nog een bedrag open, deze is vergoed, dit wordt weer 0. Ik zie dat dit inmiddels ook allemaal netjes is gebeurd. Het is dus nu helemaal afgehandeld.

Reageer