beantwoord

Verhuizing doorgeven

• 9 september 2019
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Hallo ik heb een abonnement bij jullie r wij zijn bezig met een verhuizing (woningruil) . De nieuwe bewoners van dat adres zijn goeie vrienden van ons . Zij hebben kpn... Nu heeft kpn dit ddoorgegeven bij jullie waarop jullie mijn abonnement stopgezet hebben terwijl er verder geen contact met mij is geweest. Nu zit ik dadelijk op mijn nieuwe adres zonder tv en internet... Nu heb ik met kpn gebeld en zij hebben mij doorgegeven dat er niet naar jullie is gecommuniceerd dat dat abonement van mij stop moet worden gezet maar dat de lijn per 19 september alleen word overgenomen door kpn . Nu zou ik graag van jullie verwachten dat jullie de opzegging annuleren aangezien er geen contact met mij heeft plaats gevonden ...terwijl dit wel had moeten gebeuren ... Ik wil dit abonement graag per 19 september op mijn nieuwe adres voortzetten . Graag hoor ik reactie van jullie hierop want jullie mogen niet zomaar iets stop zetten zonder overleg of contact met mij .... Mvg fcj bestebroer
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 9 september 2019, 19:18

Wat heb je zelf als verhuisdatum aan Telfort doorgegeven?
En wanneer heb je dat gedaan?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verhuizen-binnen-nederland-2.htm
Bekijk reactie

4 reacties

Wat heb je zelf als verhuisdatum aan Telfort doorgegeven?
En wanneer heb je dat gedaan?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verhuizen-binnen-nederland-2.htm
Vandaag doorgeven dat per 19 september ik verhuis voordat ik dat deed kreeg ik een mail dat mijn abonement stop zou worden gezet
Niets te vroeg dan dat doorgeven!
Gelukkig nog niet te laat.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Felicia0087, bij een woningruil zullen beide partijen een verhuizing door moeten geven inderdaad. Op de link die nelly jacoba gaf wordt het proces van een verhuizing uitgelegd, inclusief de termijnen. Waarom jij in eerste instantie een brief over een volledige opzegging kreeg weet ik niet, als een ander signaal op jouw adres geleverd zou gaan worden zou het alleen technisch aangepast moeten worden. Administratief zou het dan nog wel door moeten lopen. Dat is nu gelukkig al rechtgezet begrijp ik van je, doordat je de verhuizing nu alsnog hebt doorgegeven. Als je wilt kan ik voor de zekerheid kijken of alles nu goed staat, daarvoor heb ik dan nog wel aanvullende gegevens nodig. Op je forumprofiel zie ik alleen de postcode staan, als je daar het huisnummer en klantnummer aan toevoegt kan ik het abonnement bekijken. Als je dat wilt hoor ik het graag van je.

Reageer