Goedemiddag ,
Afgelopen vrijdag de 11e was onze verhuisdag.
Dat hadden wij op 18 Augustus telefonisch doorgegeven en helaas bleek dat intern niet goed doorgezet waardoor wij geen internet en tv hebben.
Gelukkig goed geholpen door klantenservice , er zou de volgende dag al een noodpakket komen waardoor we tot de nieuwe verhuisdatum internet en tv zouden hebben.
Helaas tot de dag van vandaag geen noodpakket gezien.
Vanochtend een sms gekregen dat de verhuizing al rond is en we kunnen gaan aansluiten. We hebben de experia V8 aangesloten zoals het hoort.
Maar nu nog steeds geen verbinding met internet. Wat is hier aan de hand ? Zit al dagen zonder !!
Wie kan mij alsjeblieft helpen
Met vriendelijke groet ,
Wesley
Beste antwoord door Wes86
Goedemorgen
Vanochtend ineens groene lamp op de modem :)
1 minuut later belde de monteur aan en die was eerst in de wijkkast gaan kijken en vond daar een losse kabel.
Maar de verbinding was nu erg wisselend.
De monteur heeft nog wat metingen verricht en is weer in de wijkkast gaan kijken of de snelheid omhoog kon want die was erg laag.
Uiteindelijk de nieuwe modem vervangen en toen werkte alles in een keer helemaal goed.
Wij zijn uiteraard blij!!
Alleen vertelde de monteur dat we max. 23mbps hebben. Terwijl wij een abbo betalen voor 50mbps omdat op ons vorig adres de lijn is geüpgraded vorig jaar naar vele hogere snelheid.
Wordt de lijn nog geüpgraded of betalen we nu teveel voor het aantal mbps op ons nieuw adres?
Met vriendelijke groet ,
Wesley