En als er wel internet van Telfort geleverd kan worden kan ik deze wel overnemen heb ik begrepen? Ik ga geen abonnement nemen als ik dit niet zeker weet..
Graag reactie, vriendelijk dank
Beste antwoord door Babylonia
Er zijn mensen die bijv. naar "vakantiehuisjes" verhuizen, afgelegen in het buitengebied.
Is het maar zeer de vraag of er "koper" ligt.
Verhuizen naar een appartement in een verzorgingstehuis / verpleeghuis. Ook daar kan Telfort vaak niet leveren, omdat de organisatie van die tehuizen daar meestal hun eigen internet/telefoon/TV voorzieningen hebben, en men individuele aansluitingen van bewoners door derden niet toestaat.
Voor die gevallen dat Telfort geen internet kan of mag leveren, is in de leveringsvoorwaarden een uitzondering opgenomen. In dat geval wordt de overeenkomst beëindigd, Ook al zou de termijn van verhuizing binnen een jaarcontract liggen van een internet-account bij Telfort.
Die uitzondering geldt overigens bij elke provider.
Men moet dan wel een bewijsstuk overleggen waaruit blijkt dat men is verhuist naar een plek waar Telfort niet kan/mag leveren. Bijv. bij een verhuizing naar een verpleeghuis een kopie van de inschrijving / aanvang van opname bij het verpleegtehuis. Of bijv. een afschrift van de gemeentelijke basisadministratie van het nieuwe woon-adres, waar achter dat adres dan de vestiging van een verzorgingstehuis / verpleeghuis zit.