beantwoord

Verhuisdatum vervroegen

  • 17 juli 2019
  • 9 reacties
  • 98 keer bekeken

Beste,

Sinds 10 juli ben ik verhuist en ik had besloten Telfort mee te nemen naar mijn nieuwe huis. Bij het maken van een afspraak met Guidion voor de installatie bleek dat 7 augustus pas de eerste mogelijkheid was. Ik vroeg me af, is het niet mogelijk dat het eerder kan? Of misschien zelfs dat ik het zelf installeer? Er is al een kastje met aansluiting voor glasvezel aanwezig en ik heb ook de juiste spullen ervoor. De vorige bewoners zaten ook bij Telfort en hadden glasvezel.

Met vriendelijke groet,

Rody

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Galdor68 17 juli 2019, 16:04

Dat is jammer, ben je eerder verhuisd dan verwacht? Ik ben vorig jaar verhuisd en had onze verhuis datum als wens datum aan gegeven omdat ik ruim op tijd was hadden we op het nieuwe adres signaal terwijl alles nog uitgepakt moest worden.

Hopelijk dat de terugbel service je van dienst zijn in feite is het enkel een kwestie van activeren lijkt mij.

Normaal staat er 2 weken voor een verhuizing.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verhuizen-binnen-nederland-2.htm
Bekijk reactie

9 reacties

Als het signaal al actief is zie ik niet veel redenen om het niet zelf aan te sluiten. Het kan zijn dat er nog een ouder model glasvezel kastje hangt dan zal de Experia box niet gaan werken.

10 juli is/was de verhuisdag deze datum is ook als gewenste datum aangegeven bij Telfort?
Je hebt ook een bevestiging vanuit Telfort wanneer het signaal actief moet zijn?
Ik heb even de mails op nageslagen, de wensdatum staat helaas op 7 augustus. Pas dan worden dus ook de diensten op het oude adres uitgezet. Ik zou dus graag willen weten of deze wensdatum ook vervroegd kan worden? Anders zit ik nog drie weken te wachten op internet, TV en wifi terwijl ik het misschien zelf had kunnen regelen.
Overmorgen lever ik de sleutel in van mijn oude adres, dus ik kan ook niet even snel terug gaan om nog even wat wifi mee te pakken.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @RodyTeulings, ik lees dat je overmorgen de sleutel van je oude huis al inlevert, maar dat je er nu achter komt dat de verhuizing pas volgende maand gepland staat. Daar zit best wel veel tijd tussen! Dat is niet fijn, ik snap dat je graag al eerder aangesloten wilt worden op je nieuwe adres. Goed dat je je vraag hier stelt, we helpen je hier graag op weg.

Ik heb je gegevens opgezocht en zie inderdaad dat de verhuizing op 7 augustus gepland staat. Ik zou graag willen, maar ik heb de mogelijkheid niet om de datum voor je te wijzigen. Je kan je gratis laten terugbellen door de specialisten, voor alles wat de verhuizing van je abonnement betreft. Als er mogelijkheden zijn, dan hebben zij ze :)

Veel succes met de verhuizing en laat je weten hoe het afgelopen is?
Dat is jammer, ben je eerder verhuisd dan verwacht? Ik ben vorig jaar verhuisd en had onze verhuis datum als wens datum aan gegeven omdat ik ruim op tijd was hadden we op het nieuwe adres signaal terwijl alles nog uitgepakt moest worden.

Hopelijk dat de terugbel service je van dienst zijn in feite is het enkel een kwestie van activeren lijkt mij.

Normaal staat er 2 weken voor een verhuizing.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verhuizen-binnen-nederland-2.htm
Nee, sorry, ik ben toch niet tevreden met dit antwoord. Voor een van mijn banen moet ik vanuit huis werken. Nu loop ik achterstand op omdat jullie op een bizar onhandige manier werken. Want volgens mij is mijn contract met mijn oude adres opgezegd, en een nieuw contract op mijn nieuwe adres afgesloten. Misschien is het voor jullie handiger, maar doordat je zowel na opzegging van je vorige contract als voor het afsluiten van een nieuw contract een wettelijk verplichte bedenktijd van 2 weken hebt, zit ik 4 weken zonder TV en Internet. Dus ik betaal zometeen wel voor een maand service die ik niet heb gekregen, terwijl ik geen geld kan verdienen doordat ik niet kan werken. Wat is jullie oplossing?
Ik weet niet wie mijn antwoord heeft gemarkeerd het lijkt mij niet het juiste antwoordt.
Het komt op mij over dat er toch zelf een foutieve wensdatum is opgegeven.
Dit had 10 juli moeten zijn. Of er dan wel of niet een monteur beschikbaar is staat daar los van.
Maar ik kon de wensdatum niet op 10 juli zetten. Elke datum was onbeschikbaar om te selecteren, tot 7 augustus.
Wanneer heb je de boel opgestart toch wel ruim voor 10 juli? Je hebt dit online gedaan niet meteen met de verhuisservice gebeld?
Reputatie 8
Badge +9
@RodyTeulings Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet blij mee bent, en dat je de verhuisdatum liever wilt vervroegen. Ik zou dit heel graag voor je regelen, het probleem is alleen dat ik hier de mogelijkheden niet voor heb 😞 Onze verhuisdesk heeft alle mogelijkheden die er zijn. Je kan er ook voor kiezen om te bellen met de klantenservice via 0900 9596, zodat je naar hen wordt doorverbonden. Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op hoopt, het is wel de juiste weg om te bewandelen om tot een oplossing te komen.

Reageer