beantwoord

Verhuisd, contract beëindigd....hoe moden terugsturen?

  • 2 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 620 keer bekeken

Hoi!

Sorry voor die typefout alvast! Blijkbaar kan je hier titels niet meer bewerken nadat het is gepost...zucht.

Ik ben laatste week verhuisd en mijn internet contract was voor 1e augustus stopgezet - dus dacht ik ga nog even naar "mijn telfort" en verander mijn adres, zo dat telfort mij een doos naar de juiste adres kan sturen voor het terugzenden van het modem. Maar als ik mij nu probeer in te loggen, krijg ik een foutmelding: "De gevraagde pagina is helaas niet toegankelijk."

Nu hoop ik dat een medewerker dit leest en mij misschien kan helpen?

Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Babylonia 2 augustus 2016, 22:19

https://forum.telfort.nl/internet-267/uitleg-retour-adres-telfort-apparatuur-49457
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
https://forum.telfort.nl/internet-267/uitleg-retour-adres-telfort-apparatuur-49457
https://forum.telfort.nl/internet-267/uitleg-retour-adres-telfort-apparatuur-49457

Bedankt, maar wie betaald het porto? Laatste keer kreeg ik een retoure sticker?
Reputatie 8
Antwoordnummer is versturen zonder porto (ofwel betaald door Telfort).
Van Post NL krijg je een track & trace reçu mee.
Je modem/router is geregistreerd en gekoppeld aan jou naam, dus dat wordt herkend dat jij die terugstuurt.
(En je hebt een reçu).
Maar het kan nooit kwaad je naam en oude en nieuwe adres + klantnummer op een briefje bij te sluiten.
ohhhw dit had ik niet gezien. top!