beantwoord

Vergoeding voor geen internet TV en bellen

• 5 maart 2018
  • 1 reactie
  • 161 keer bekeken

Ik heb sinds zaterdag 25-02-2018 tot 05-03-2018 , 8 dagen zonder internet, tv en bellen gezeten. Ik heb een monteur gebeld. Hij kwam 28-02-2018 . Hij zei dat er geen vergissing in ons is. Dat is buiten in de kast. Hij zegt zult reparere daarna maximal 3 uur en opniuwe het wifi werkt. Maar helaas was dit niet waar. Ik gebeld de telfort maar de mevrouw zegt moet nog een keer monteur bellen. Ik belde opnieuw een monteur. Hij kwam 05-03-2018 en het is opgelost. Het is was echt verdomd. Mijn vraag is, krijg ik nog een vergoeding voor de dagen waarop ik niet gebruik heb kunnen maken van jullie diensten?
Ik zou dat toch zeer op prijs stellen.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 6 maart 2018, 15:30

Welkom op het forum, jackkaloz. Ik zie dat je een uur na het plaatsen van dit bericht nog contact hebt gehad met mijn collega via de chat op onze site. Naar aanleiding van deze chat heeft mijn collega een vergoeding voor je verwerkt. Ik vertrouw erop dat het contact naar tevredenheid is geweest.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Welkom op het forum, jackkaloz. Ik zie dat je een uur na het plaatsen van dit bericht nog contact hebt gehad met mijn collega via de chat op onze site. Naar aanleiding van deze chat heeft mijn collega een vergoeding voor je verwerkt. Ik vertrouw erop dat het contact naar tevredenheid is geweest.

Reageer