beantwoord

Vergoeding ivm storing

• 20 juli 2017
  • 1 reactie
  • 275 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo.
Sinds zondagavond 16 juni heb ik geen internet/tv/telefonie. Op 17 juni heb ik daarom jullie gebeld hierom. Na de binnen installatie getest te hebben was de conclusie dat het modem defect zou zijn. Er wordt een nieuwe gestuurd en zou dinsdag de 18e binnen komen.
Helaas geen pakketje ontvangen die dag en heb gewacht tot vandaag (donderdag de 19e). Telfort gaat wederom een nieuw modem versturen.
Blijkt nu dat Postnl geen briefje in de bus had gedaan met bij wie zij het pakketje hadden afgeleverd. Ik heb nu alsnog het eerst verzonden modem ontvangen. Helaas dus 2 dagen later dan gepland door nalatigheid van Postnl.
Deze heb ik aangesloten maar nog steeds geen verbinding.
Nieuw modem dus geen succes.
Wederom met Telfort gebeld en er wordt a.s. maandag de 24e een monteur langs gestuurd.
Dit betekend dat ik dus minimaal 8 dagen geen internet, tv en telefonie heb.
Het lijkt mij dan ook redelijk dat ik hiervoor gecompenseerd wordt.

Ik zie jullie reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Willem van Wijde
icon

Beste antwoord door Michael 21 juli 2017, 16:45

Hallo Willem, welkom op het forum van Telfort! Helaas moet ik bevestigen dat het inderdaad een tijd heeft geduurd voordat de verbinding het weer deed. Sorry daarvoor. Het is meer dan begrijpelijk dat je hier een vergoeding voor vraagt. Dit heb ik zojuist voor je in orde gemaakt. Op de eerstvolgende factuur zul je een correctie vinden. Laat je het weten als het in orde is? Dankjewel!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hallo Willem, welkom op het forum van Telfort! Helaas moet ik bevestigen dat het inderdaad een tijd heeft geduurd voordat de verbinding het weer deed. Sorry daarvoor. Het is meer dan begrijpelijk dat je hier een vergoeding voor vraagt. Dit heb ik zojuist voor je in orde gemaakt. Op de eerstvolgende factuur zul je een correctie vinden. Laat je het weten als het in orde is? Dankjewel!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer