beantwoord

Verbinding wordt steeds slechter

• 1 april 2019
  • 6 reacties
  • 168 keer bekeken

Helaas voor de zoveelste keer problemen met de verbinding. Iedere keer hoor ik hetzelfde,controleer de aansluiting,resetten,nog eens resettten, nieuwe modem, weer kabeltjes vervangen...... maar de verbinding wordt alleen maar slechter. Onze aansluiting in huis van kpn is uit het jaar nul, maar er wordt niks aan gedaan. De centrale kast waar we op aangesloten zitten ligt enkele km ver weg waardoor er een groot verlies is. Glasvezel ligt op nog geen 500 meter, maar voor enkele huizen is het niet waard om er een kast tussen te plaatsen. Dusss......zoek het maar uit! Wach,t maar tot je een ons weegt of meer dan € 50,- per maand kan betalen om op een 4 g netwerk te gaan?

welke opties zijn er nog?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 april 2019, 15:13

Dank voor de gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de verbinding op jouw adres inderdaad geen hoge snelheden mogelijk maakt. De theoretisch maximaal haalbare snelheid is 5,1 Mbit/s. Als ik kijk wat het modem op dit moment binnenkrijgt aan snelheid, is dat 5,3 Mbit/s. Je haalt juist iets meer dan mogelijk zou moeten zijn dus. Er zijn geen werkzaamheden gepland om dit aan te passen. Momenteel is dit het maximaal mogelijke.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @admdorbeck, als je verbinding steeds slechter wordt is dat vervelend, dat kan ik me goed voorstellen! Ik wil kijken wat ik hierover kan zien, wat de opties zijn. Dat lukt me nu nog niet, op je profiel zie ik nog geen gegevens staan. Als je daar je postcode, huisnummer en klantnummer kan ik de gegevens erbij pakken, als je na het invullen hieronder een reactie plaatst kan ik voor je aan de slag. Ik hoor het graag van je.
Ik heb wat gegevens toegevoegd. Ik hoop dat dat voldoende is...
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor de gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de verbinding op jouw adres inderdaad geen hoge snelheden mogelijk maakt. De theoretisch maximaal haalbare snelheid is 5,1 Mbit/s. Als ik kijk wat het modem op dit moment binnenkrijgt aan snelheid, is dat 5,3 Mbit/s. Je haalt juist iets meer dan mogelijk zou moeten zijn dus. Er zijn geen werkzaamheden gepland om dit aan te passen. Momenteel is dit het maximaal mogelijke.
Moet ik hier nou nog op reageren als jullie blijkbaar een standaardbericht hebben voor mij!
zo jammer dat een persoonlijk contact niet meer mogenlijk is en er geen verbetering meer komt behalve een optie om naar kpn over te stappen(veel duurder) en dan een ingewikkelde aansluiting te krijgen voor een buitengebied☹️😡😤😖
Reputatie 6
Badge +7
Heb je geen kabel aansluiting daar dan kan je wel sneller internet krijgen niet dat ik je na kabel wil hebben maar als dit alles is met dsl is het wel bedroevend.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @admdorbeck, ik neem het even over van Jasper aangezien hij vakantie heeft. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je ontzettend baalt van deze situatie. Echter hebben wij geen opties om jou iets te bieden, als ik het kon had ik het zeker gedaan. Maar er is gewoonweg niets. :(

KPN lijkt dan de beste optie met sneller internet buitengebied.

Reageer