Verbinding werkt slecht

• 24 februari 2015
  • 1 reactie
  • 177 keer bekeken

Badge
ten eerste een klacht over het indienen van klachten. Nergens op de site is te vinden hoe en waar je een klacht in kan dienen, behalve dan de verwijzing naar een consumentensite. Dat zou geen probleem zijn als Telfort altijd vlekkeloos zou werken, maar dat is niet het geval.
Mijn klacht: de laatste maand valt herhaaldelijk een deel van de service van Telfort uit. Doorgaans is dat de e-mail, soms ook het internet en zelden de tv. Gisteren vielen een groot deel van de dag en de hele avond ALLE functies uit, zodat ik me gedwongen zag gebruik te maken van mijn prepaid mobiele telefoon. Daarnaast miste ik mijn televisieprogramma's en kon ik zelfs niet op zoek gaan naar een mogelijkheid het probleem aan te kaarten. Hoewel ik doorgaans redelijk tevreden was over Telfort, ga ik nu toch eens de vergelijkingssites alles in 1 bestuderen. Dat kan heel wat beter, Telfort!

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
@ComBo,

Dit is natuurlijk de bedoeling niet.
Je geeft aan dat verschillende diensten uitvallen. Echter hebben deze diensten niet direct iets met elkaar te maken. Thans, indien je niet kan mailen, zou je ook niet moeten kunnen internetten etc.

Ik kan helaas de problemen die je aankaart niet echt bevestigen. De verbinding ziet er, vanaf deze kant gezien, al tijden stabiel uit en de snelheid is ook naar behoren. Is het mogelijk om, indien er problemen zijn, de status van de verbinding na te kijken door de lampjes op het modem te bekijken? Doorgaans geven de lampjes aan of er iets aan de hand is namelijk. Hetzij het internet lampje is uit, of misschien allemaal(?).

Ik verneem jouw reactie graag. Mogelijk heb ik dan handvatten om jou verder te helpen.

Michael

Reageer