beantwoord

Verbinding werkt niet, alle lampjes V8 branden

• 11 februari 2020
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1

Bij  mij hetzelfde probleem als bij Topic Starter. Internetverbinding viel weg en na het uit en aan zetten brandden alle lampjes op mijn v8 Experia. Harde reset was niet mogelijk. Ik heb de modem van het stroom gehaald aangezien deze het toch niet doet. Aangezien ik geen vervanging heb, heb ik nu dus geen internet en geen TV. Kan ik een vervangende modem ontvangen? 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 februari 2020, 11:02

Dank voor de gegevens @skaschep, daarmee heb ik voldoende inderdaad. Ik heb je meteen een nieuw modem toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je ons weten hoe het daarmee gaat?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8

Alle lampjes als een Kerstboom?  Heeft die V8 zijn langste tijd gehad.

Vul alvast bij je forumprofiel in de afgeschermde velden gegevens aan met:
postcode / huisnr, klantnummer en op wiens naam het internetcontract staat.
Zodat Telfort weet om wie het gaat en vervanging snel geregeld kan worden.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @skaschep, zoals je ziet hebben we jouw reactie afgesplitst naar een eigen topic, zo kunnen we beter met je meekijken. Als de lampjes inderdaad allemaal branden zullen we je een nieuw modem kunnen sturen. Daarvoor heb ik de gegevens die Babylonia al noemt inderdaad nodig, dan weet ik ook waar ik het heen kan sturen. Ik hoor graag van je als je die gegevens op je forumprofiel hebt ingevuld.

Reputatie 1

@Jasper - Telfort Als het goed is heb ik zojuist alles ingevuld. Mocht er nog wat ontbreken dan hoor ik het graag.

Reputatie 8
Badge +11

Dank voor de gegevens @skaschep, daarmee heb ik voldoende inderdaad. Ik heb je meteen een nieuw modem toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je ons weten hoe het daarmee gaat?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @skaschep, ik zie dat het nieuwe modem inmiddels is bezorgd, bij een PostNL servicepunt. Ik weet niet of je het daar al hebt kunnen ophalen, voor de zekerheid stuur ik je het adres van dat servicepunt ook even in een privébericht. Ik ben benieuwd hoe het gaat als je deze aansluit. 

Reageer