beantwoord

Verbinding werkt niet

• 21 september 2019
  • 13 reacties
  • 192 keer bekeken

Reputatie 1
Wie kan me helpen om alles weer aan de gang te krijgen, het lukt me niet, wireless en power is groen Internet rood en service oranje, heb alles volgens boekje gedaan en nog krijg ik hem niet aan de praat, 😢
icon

Beste antwoord door Mijn2zonen 23 september 2019, 14:29

Hoi Jasper, Ik heb al contact gehad vanmorgen met een colega van u en die heeft alles al na getjeckt en het werkt niet dus komt er nu tussen 2 en 4 een monteur, bedankt voor u reactie
Bekijk reactie

13 reacties

Modem gereset?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Bij koper kabeltje isra-modem vervangen voor rond kabeltje max 1 meter lang?
Bij glas modem 30 seconden stroomloos?
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie, heb al deze dingen geprobeerd maar niets hielp dus dan moet Ik maar zo kabbeltje kopen denk ik thxs ga het wel proberen
Internet rood kan ook buiten de deur zijn oorzaak hebben.
Maar dan heb je geprobeerd wat je kan.
Je kan morgenochtend, als het dan nog niet werkt, facebook of twitter proberen.
Mogelijk kan men daar je aansluiting checken.
Staan je postcode + huisnummer al in je forumprofiel?
Reputatie 1
Ik heb ook de stekker In de meter kast in eb uit gedaan, maar Ik lees nu net pas dat er w een storing is geweest maar dat die nu voorbij zou moeten zijn, maar bij mij dus niet,meschien is door die klote storing wel iets kapot gegaan bij mij waardoor nu niet alles meer hersteld, echt klote dat je in het weekend niemand kan spreken van Telford, ze horen bij KPN die je gewoon 24 uur kan bellen zelfs s'nachts Ik vind als het toch bij elkaar zit dat KPN het dan voor die momenten gewoon telefonisch moet over nemen, zou wel zo klantvriendelijk zijn, toch, Ik ga nu waarschijnlijk het hele weekend zonder internet bellen en TV zitten want ik weet het nu niet meer, ze zullen me moeten compenseren vind ik want ik betaal nu voor helemaal niks...
Reputatie 1
Geloof het wel als het goed is, moet Ik dan via FBOOK contact maken is dat handig om te doen
Je kan dat morgenochtend proberen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 1
Djw voor je advies hoor ga het zeker proberen, fijne nacht en slaap lekker voor straks 😴
Geen dank!
Insgelijks!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mijn2zonen, dat de verbinding niet werkt is vervelend natuurlijk! Zo te zien heb je met dank aan nelly jacoba al het een en ander kunnen proberen, maar helaas nog zonder effect begrijp ik. Heb je inmiddels al contact met ons gehad via een andere weg, of kan ik hierbij nog met je meekijken?
Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag natuurlijk, daarvoor kan je jouw postcode en huisnummer ook op je forumprofiel zetten. Daarmee zal ik de verbinding na kunnen kijken.
Reputatie 1
Hoi Jasper, Ik heb al contact gehad vanmorgen met een colega van u en die heeft alles al na getjeckt en het werkt niet dus komt er nu tussen 2 en 4 een monteur, bedankt voor u reactie
Reputatie 8
Badge +11
De monteur kon vrij snel al ingepland worden dus, dat is fijn! Laat je ons weten hoe het na zijn bezoek gaat, of het dan weer werkt?
Reputatie 1
Het is opgelost gelukkig, Ik ben erg blij hiermee dank voor de reacties en de hulp pogingen,

MVG Mona Udinga
Reputatie 8
Badge +11
Dat is goed om te lezen Mona, hij kon het snel oplossen. Ik heb zijn terugkoppeling bekeken, zo te zien kon hij het verhelpen door de bekabeling in huis aan te passen. Veel plezier met de weer werkende verbinding en als we nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden 🙂

Reageer