Op willekeurige momenten wordt schijnbaar de verbinding verbroken. Niets werkt er dan meer. Dit duurt enkele minuten. Lampje op de v10a kleurt rood. Wat is hier aan de hand. Glasvezel.
Het glasvezelkastje van de stroom afhalen, anderhalve minuut wachten en weer inschakelen.
Erna de V10A een volledige reset geven (met paperclip in resetgaatje). Wat levert dat op?
Hoi
De verbinding is dus inderdaad wel weggevallen in die tijd. Kun je ook in de modem kijken naar een log oid. Want ik begrijp van dat log niets.
De logging van de modem zelf is voor mij niet in te zien, maar dat dat lapje rood wordt geeft wel aan dat de verbinding verloren wordt. Zou je het kabeltje tussen de Experia Box en het glasvezelkastje kunnen vervangen? Het lijkt ergens in die verbinding te zitten, de kabel is het makkelijkste te proberen als volgende stap.
Ik heb zojuist het snoertje vervangen. We wachten het een paar dagen af..
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.