beantwoord

Verbinding valt weg bij gamen ps4 na storing vorige week probleem blijft

• 29 november 2015
  • 8 reacties
  • 1445 keer bekeken

Als ik online game op de ps4 valt de verbinding opeens weg en na de router te rebooten krijg ik weer verbinding op de ps4 en pc maar is het heel traag op beide ook op me smarttphone die via wifi is aangeloten en ook op me apple tv blijf netfliks haperen en kan ik noet meer verbinden met psn pas na een paar keer rebooten van de router en ps4 en het uitzetten van me interactive tv kan ik weer verbinden met psn ondertussen heb ik wel internet maar heel traag als ik eenmaal ben verbonden met psn werk alles goed op de ps4 maar is de rest van me netwerk super traag pas als ik de ps 4 uit doe gaat de rest normàal werken dit probleem had ik eerst niet ik heb dit gekregen na de storing van telfort vorige week vrojdag daarna is het niet meer goed gaan werken ik hebe modem ook gereset en alles opnieuw ingesteld ??????
icon

Beste antwoord door galied 14 december 2015, 17:42

Hoi Michael ik heb op advise van meerdere forums een gamers router gekocht en gebruik hem nu een week en het gaat goed wel nog last van een trage verbinding maar het online gamen valt niet opens weg en trage verbinding heb ik alleen als ik alles aan heb
ik denk dat dit gewoon komt door de snelheid die geleverd word die te laag is helaas kan het op mijn adres niet sneller zag ik op de site
Bekijk reactie

8 reacties

Ps4 staat aangesloten op een switch waar ook de tvvantelfort op zit deze switch is weer aangesloten op de experibox de appletv staat aangeloten op een cisco router linksys de router staat weer op de experibox alles is bekabeld alleen phone en laptop enz via wifi van de experibox pc staat direct op de experibox
Reputatie 8
Badge +2
Hi galied! Balen dat de verbinding niet goed lijkt te werken. Kun je aangeven of het wel goed werkt met de PC die direct op de Experia Box is aangesloten? Dit is mij niet helemaal duidelijk. Het is belangrijk om alle factoren (routers, switches, bekabeling etc.) uit te sluiten om bij de oorzaak van het probleem te komen, aangezien metingen aan deze kant aangeven dat de verbinding goed werkt. Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet.

Als ik hem direct op de modem zet zowel pc bedraad of laptop wifi werkt het hetzelfde het werkt wel maar heel traag
Maar het is niet de hele tijd traag het zit zo ik speel playstaion onlinne en het werkt goed zwker wel een uur lang en ook me pc en laptop interactieve tv alles werkt goed en dan opeens stopt me spel en heb ik een te trage verbinding om online te spelen en als ik dan me laptop of pc aan de experiabox koppel is me internet ook traag hierop en interactive tv krijg in de melding op te zappen als ik zap heb ik 4 sec tv en staat er weer zappen
Reputatie 8
Badge +2
Hoi galied. Dat is vreemd inderdaad. Het is lastig om dit soort issues te tackelen aangezien ze zich pas voordoen na een bepaalde tijd. Ik zal voor jou een 24-uursmeting aanvragen. Hier zal uit blijken of er zich problemen voordoen over een langere periode gemeten. Zodra ik meer weet kom ik erop terug. Fijn weekend! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hoi galied! Uit de meting komt niets noemenswaardig. Ik heb een nieuwe voor je aangezet met de verwachting meer te kunnen zien. Ik houd je op de hoogte.
Hoi Michael ik heb op advise van meerdere forums een gamers router gekocht en gebruik hem nu een week en het gaat goed wel nog last van een trage verbinding maar het online gamen valt niet opens weg en trage verbinding heb ik alleen als ik alles aan heb
ik denk dat dit gewoon komt door de snelheid die geleverd word die te laag is helaas kan het op mijn adres niet sneller zag ik op de site
Reputatie 8
Badge +2
Hoi galied! Lekker dat het nu goed werkt met een andere router! De maximaal haalbare snelheid is in jouw geval 22 Mbit/s (je behaalt nu 24 Mbit/s). 🙂

Reageer